• Doudoune

Slinghätta för proffs?

Om det hänger några hjälpsamma frisörer i denna tråd så har jag en fråga till er.

Jag vet att man bör färga och slinga hos frisören helst Oskyldig, men nu är det lite tajt med pengar och slingor i hätta är ju svåra att misslyckas med! Sist var det dock just det jag gjorde då hättan som följde med paketet var av undermålig kvalitet.

Jag skulle vilja köpa en sådan där gummihätta som ni använder på salong. Finns det någon affär som kan tänkas sälja sådana även till oss icke-frisörer?

Vore jättetacksam för svar!

• Svar på tråden Slinghätta för proffs?
  • gagge

Hej!

Tror inte det går att få tag i om du inte känner någon frisör som kan "köpa ut" en till dig

Wellashopen där jag handlar för det mesta, måste man ha ett förtag registrerat och ett kundnummer så det är svårt om man inte är frisör själv.

• sockerflicka

Joooooooo.. Jag har en sån! Eller kanske inte lika superkvalité som de har hos frisörer, men en sån som sitter som ett smäck runt huvudet i mycket tjockare plast, typ gummi, än vad som följer med slingpaketen. Denna har jag hittat på åhléns i Boden, och finns det där finns det överallt...

Svar på tråden Slinghätta för proffs?