amningsnattlinne
Någon som vet om typ Lindex eller liknande säljer amningsnattlinnen?
Dessutom jagar jag omlottröjor till bebisen utan större framgång. Det måste finnas på fler ställen än P&P väl?
Någon som vet om typ Lindex eller liknande säljer amningsnattlinnen?
Dessutom jagar jag omlottröjor till bebisen utan större framgång. Det måste finnas på fler ställen än P&P väl?
*puffar för denna tråden jag med *
www.google.se/search&hl=sv&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBR_svSE212SE214&q=amningsnattlinne
Googlat har jag gjort och jag vet att amningsnattlinne finns hos bl.a. La Redoute - men då är det leveranstider o.d.
tradera...
*puffar*
konstigt att det inte verkar finnas någon annan stans än på nätet... får sy ett själv
Visst är det skumt. Men absolut, fram med symaskinen bara
Boob har amningsnattlinnen - säljs bl.a. på GrowinLife, men också ibland på Babyland.
omlott tröjor finns väl på h&m? iaf här i stan
jag har inte sett omlottröjor på någon H&M i Sthlm - och då har jag gjort ett antal vändor. Det är möjligt att de är slutsålda...
Kolla www.minimundus.se De säljer både amningsnattlinnen och omlott tröjor.. Värt en titt kke??
Kramar från mig..
Åléns har
Lindex har jag köpte där idag!!
Åh, tack för tipsen! Ska kolla både Åhléns och Lindex (igen)
där ja va å köpte omlotttröjor på lindex hängde dom nästan lite undangömda!! så det är bara att leta eller så fråga personalen! Lycka till
La Redoute har både nattlinnen och pyjamaser till bra priser.
www.laredoute.se/ListPage/ListPage.aspx
Jag köpte amningslinnen på HM de går bara till slutet på magen men jag tänkte nog ha de å sova i. Billiga va dom oxå typ 80:-
Minimundus har amningsnattlinne - men jag använde knappt det med sonen, eftersom jag ändå var tvungen att sova med bh på.
Omlottbodys finns på Lindex, där har jag köpt flera st.
På HM här i vår lilla stad finns iaf omlott bodysar.