• Pumie

Knarrar i musen!!!???

hallå,.vad är det jag känner? går in i v 36 imorg. från o till känns de som de `knarrar`i musen,eller hur ska ja beskriva,.jo,knarrar är nog rätt ord. knarrar eller borrar. kände det för första gången i helgen sen var de så från o till i några dagar. nu knarrar de igen.

förstår någon vad jag menar?? nån måste väl ha vart med om de?? hi hi
    undrar så va de e..

• Svar på tråden Knarrar i musen!!!???
  • PussPrinsen

fixerad bebis kanske?

• PussPrinsen

vet inte - spekulerar bara...

skulle kunna vara så, när det borrar och knarrar, kan ju vara bäckenet som påfrestas..?

gud vad man svamlar.. ;)

• Pumie

ingen som veet?? eller har varit med om det?????

• sladdenskåne

Hej ..Det är säkert bebisen som knarrar därnenre, håller på att fixera sig...själv har jag lite påtryckningar som ilar..hehe , lät konstigt...

• PussPrinsen

sladdenskåne - exakt så känner jag också! ilningar!

• Mjukisen

Det e nog bebisen som fixerar sig  tror jag.

Mamma till Rebecca & Elias
  • Pumie

ja,sist jag var hos bm så låg han i rätt läge men ruckbar. kansk har ni rätt. :) kul de ska bli o se.:) kram

• susselisanna

Jag tyckte det kändes som "framfall" (eller det vet jag ju inte eftersom jag inte haft framfall, men typ att slidan "höll på att trilla ut") när denna bebben fixerade sig. Jag hade inte kännt det med förra eftersom att hon låg i säte och aldrig sjönk ner ordentligt utan det gjorde hon på förlossningen och då har man ju ont lite varstans...
    Men knarrande tycker jag låter som att bäckenet "öppnar sig"???

• Pumie

ja. jag har känslan av att de bebis som gör någonting där inne. kanske rör han på huvudet,och då e han ju fortf R.=)

• Mjukisen

Hur går det för TS?
    Har bebis kommit å du bytt nick kanske???
    Hoppas allt har gått bra!

Mamma till Rebecca & Elias
Svar på tråden Knarrar i musen!!!???