Råkade lägga mitt inlägg i gamla tråden innan jag såg att det startats en ny, så jag kopierade och lägger det här också.
TACK Trollie och Mysgos!
En stor tröstkram till dig Malla!
Rajan: GRATTIS!!! Åh vad roligt!!! Inte är du någon idiot, jag för min del är otroligt imponerad över vilka hutlösa priser en lägenhet kan komma upp i! Lantis som jag är så har jag bara ägt en bostadsrätt i hela mitt liv, och det var en trea på 75m2 som vi köpte för 20 000kr och sålde för 45 000kr
Stich: Grattis till ledigheten!
Syster Anna: Klokt att sjukskriva dig om du inte känner dig bra. Försök släppa det dåliga samvetet, DU och bebisen är viktigast!
Loobilo: Men jösses, hur kunde bm tycka att du skulle fortsätta jobba i ditt tillstånd?!? Himla tur att läkaren är desto klokare! Hur man klarar vardagen? Tja... Undviker allt som gör ont (så gott det nu går...), gör desto mer av sånt som känns bra (för mig är simning och LUGN cykling rena njutningen), vilar mycket, räknar ner dagarna tills det är över... Har du fått någon tens-apparat?
Jindo: Grattis till femårsdagen! Hoppas ni får det riktigt mysigt.
Visst var det någon/några här som använder sig av städhjälp? Jag har börjat fundera mer och mer på det, och sambon verkar också inse att det kanske inte vore helt fel för oss. Med tre hundar gror det igen fort som attan, och vi känner att vi hinner inte hålla efter så som vi skulle vilja, och med en bebis lär det ju bli ännu mindre tid över. Någon som vet vad det kostar? Hur är det med skatt och sånt på det nu, visst var det diskussioner om det (nej, jag hänger inte riktigt med i det politiska)? Hur får man tag på någon som kan göra jobbet?
Idag tog jag en lååång cykeltur med hundarna på fm medan det fortfarande var soligt, och det var så skönt. Sedan dammsög jag av lite lätt, trots att jag vet att jag får ont , och efter det blev det sängen i två timmar. Har fortfarande ont, men jag får skylla mig själv, blev bara så himla trött på all skit som dragits in, och sambon är på kurs ikväll så jag visste att han inte skulle hinna. Suck.