• asaA

Någon som blivit sminkad på make up store??

Jag har fått ett presentkort på en sminkning på Make up store (i norrköping/linköping) och är nyfiken på hur det är. Jag vill ju inte bli "spacklad" . Någon som har varit där o har synpunkter och tips på bra produkter att köpa efteråt???

• Svar på tråden Någon som blivit sminkad på make up store??
  • Bumsan80

asaA: Jag har varit på en sådan.. Jättekul och lärorikt! Man blir inte alls spacklad... Jag fick välja mellan vardags- eller kvälls make up. Valde kvälls... Superfint. Jag ville ha allt de använt! Jag älskar deras foundation. Sen har de himla fina ögonskuggor. Ett hett tips är en primer som är en kräm som man lägger på ögonlocket före ögonskugga så det itne ska kladdas ut. Den är super! Jag har fått ett presentkort i julas. Så jag ska göra det en gång till...

• 3 hjärtan

jag har inte varit där på sån timma, men dom hjälpte mig plocka ut smink till min bröllopsdag på make-up store i linköping. är SÅÅ nöjd, dom är jätteduktiga. dom är inte alls för det "spacklade" utan dom gör det verkligen jättesnyggt!

• olpansfamilj

gör sånt lite då och då,superkul...=)

• maskrosen77

jag har varit två ggr. Ena gången valde jag en kvälls makeup. Och andra gången en dagmakeup. Brukar faktiskt köpa såna sminkningar till mig själv, man får ju sminkprodukterna för 500. Och behöver man nytt smink kan man ju lika gärna bli sminkad med.

• asaA

Tack för svaren

Jag är ju lite osäker på om jag ska välja kvälls- eller dag makeupen, jag är inte mycket för att sminka mig till vardags så iofs kanske jag ska satsa på kvälls makeupen för att verkligen prova något nytt

• maskrosen77

jag valde en dagsmakeup som skulle kunna fungera som en lätt kvällsmakeup.. För när jag gjorde en vanlig kvälls makeup så fick jag väldigt mycket smink.. Trivdes inte i så mycket som hon satte på mig.

• Fridapida

Är du van att sminka dig? Har du en vardags make up du trivs med så satsa på en kvällsmake. Men har du inte det tycker jag du ska börja med en dags make. Börja på det basala först, gå sedan vidare. Kom gärna in i www.familjeliv.se/Forum-5-73/m18474290.html och tipsa om det är något du vill dela med dig av!

• proxyma

du ska gå till Make up store i Linköping o be Henke sminka dej.... han är super duktig... den bästa du kan få...
    *LOVA*

Du kommer inte ångra dej..

Svar på tråden Någon som blivit sminkad på make up store??