• Anonym

telefonsex i skåne

har det sjukt illa ställt ekonomiskt och har hört nu att det finns gott om pengar att tjäna i den branschen,men när jag söker efter sånna linjer så finns det inga bolag, hur hittar man dom och är det någon här inne som kanske har något nummer man kan ringa och söka jobb.

OBS moralkakor undanbedes!

• Svar på tråden telefonsex i skåne
  • Maggis Nervis

Pröva att ställ frågan i sex och samlevnadsforumet istället!

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Anonym

Okej, jag såg inte att det fanns ett sådant. Tack

• Anonym (googla)

Det är ju bara att goggla på telefonsex så dräller det in olika sidor, sen får du ju kontakta dem. Var de ligger har oftast ingen btydelse eftersom man kan sköta det från sin hemtelefon

• Anonym (ringt)

Jag skrev och sökte jobb en gång för längesen, tror jag hittade en adress i neder kant av en annons, blev iaf uppringd av en kille som lämnade meddelande på mitt telesvar, men jag råka radera kontaktnumret han lämnade.
    Så studera annonserna och se om det finns nån adress eller telenummer du kan kontakta

• Anonym

Men jag har försökt att googla men det kommer inte upp ett enda nummer, inte något alls faktiskt.

Ska försöka med annonserna. Tack för era svar :)

• Anonym (sure)

Gott om pengar? *fliin*
    2-3 kr/minut...

• Anonym

OM man får 2 kr/min så blir det ju en tim lön på 120 kr. Det är inte dåligt för att sitta hemma vid TV:n och stöna. Hellre det än att lyfta flera ton matvaror varje dag i en mat-affär.

Fast jag tror den branschen är ganska mättad. Det finns många som redan jobbar med tele-sex och det finns många tjejer som ringer gratis-nummer för att prata med runk-gubbar.

• jannej

har hört ryktesvägen att det finns gott om kåta gubbar som är villiga att betala bra för begagnade trosor som är otvättade men sedan om det stämmer vet jag inte, inte heller var man kan sälja dem men blocket tror jag ej är rätt ställe fast man kan alltid testa

• Anonym (Markatta)
    jannej skrev 2007-05-13 17:15:08 följande:
    har hört ryktesvägen att det finns gott om kåta gubbar som är villiga att betala bra för begagnade trosor som är otvättade men sedan om det stämmer vet jag inte, inte heller var man kan sälja dem men blocket tror jag ej är rätt ställe fast man kan alltid testa
    *S* Jag fick ett mail på en community en gång där det var nån som undrade om han fick köpa mina använda strumpbyxor!!! Eh!! Bad han fara och flyga, men jag var kanske dum! Kunde ju tjänat en hacka! Och inte hade jag tagit mina strumbyxor (använder inte ens det!) utan det kunde man ju fejkat!
  • Anonym

Min kusin blev tillfrågad om hon ville sälja sina gamla stinkande och trasiga gympadojjor för 500 spänn och hon sa ja, skorna hade inte ens kostat så mycket i inköp då det var stalldojjor...

Svar på tråden telefonsex i skåne