• ccamilla

Ont MELLAN benen, foglossning?

Hej,

Jag har jätteont mellan benen, var hos sjukgymnast igår och hon pratade bara om att fogen satt framme på själva vulvan samt i ryggen. Men jag har superont i blygdbenet!

Fler som har detta?

• Svar på tråden Ont MELLAN benen, foglossning?
  • carsha

Jag har upplevt det till och från i gravditeten..inte så mkt nu...nu är det tyngdkänslan därnere som är värst.

• ccamilla

Det sjuka är att jag inte kan resa mig när jag har suttit. Ja det blir någonslags tyngdkänsla som gör jätteont.

Vilken v. är du i?

• Pumie

och de e inte ådebrock,det har jag och FY FAAAN vad ont det gör!!!

• carsha

Går in i vecka 34....förstår precis hur du känner det.

• blackangel

Jag hade samma som du Ts när jag väntade mitt andra barn.
    Med första barnet satt värken i ryggen och långt ner på magen.
    Nu vid 3:e graviditeten sitter det än så länge mest i ryggen..

• ccamilla

Polarn: Huu, ja jag har ju redan foglossning i rumpan, så självklart ska det komma även där

Pumie: Stackarn! Hur känns åderbrock? Fast jag har ju ont i själva blygdbenet så det borde ju inte då vara åderbrock

• ccamilla

Jag har ju 12 veckor kvar!!!! Så det blir att lida lite till. Sjukgymnasten sa att det säkert bara blir sämre (grr kul att höra) blir det olidligt får jag kryckor!"

• Pumie

ccamilla: de bränner o värker o tynger på samma gång. spec om man suttit eller gått eller stått. men ja har de även på benen. typ musen ser gör stor ut o svullen,som en stor bulle..skit sexigt!!;)

• ccamilla

Pumie: Det låter olidligt och fruktansvärt! Vilken smärta det måste vara. Förstår att du känner dig sexig

• Pumie

ccamilla: så ja hoppas att de inte e de du har i muffen! fast nu har ja bara fyra veckor kvar.. hoppas ja.. ;)

• minibulan

Hej, jag har samma känsla. Fick pröva med babybelt sen i tisdags och upplever en förbättring faktiskt. Men det är inte skönt att sitta med bältet, typ i tv-soffan på kvällen, så då tar jag av det och lägger benen högt. Sover på sidan med stor kudden mellan knäna.

Bf 13/8 så det är ju ett bra tag kvar...sjukskriven till HP.Hade gärna testat akupunktur men det verkar inte vara så poppis. Det känns som om man är hlet trasig där nere och kan bara uppleva smärta i den regionen, hade ju varit trevligt att ha en muff att njuta av några årtionden till....suck.
    Jävla bowlingklotskänsla...man känner sig som ett miffo

• Kristin24

Jag känner min foglossning i ljumskarna...det knakar och smäller när jag rör på mig efter jag legat länge eller suttit länge.

Go och glad Kexchoklad
  • kokos

Skulle precis skriva ett inlägg om samma problem. Är i vecka 36 och det gör verkligen ont mellan benen och jag får också ofta ont i ljumskarna när jag vänder mig i sängen. Jäkla plåga men jag antar att det är fogarna som krånglar. Har inte direkt haft några problem tidigare i g.

• flian

Hej hopp här e en till med sådan smärta på blygdbenet och blygdläpparna e ju så svullna så jag vet ej vad måste trycka tillbaka där ibland för det smärtar så i läpparna ibland känns det som att bebisen ska ta sig ut genom blygdbenet det känns vekligen som att det ska sprängas... Kan tillägga att jag går ini V. 37 i morgon så det kanske inte e så konstigt..Har varit sjukskriven sen V: 18 för foglossning...

Svar på tråden Ont MELLAN benen, foglossning?