• MysMinna

Tatuering av barnens namn!!!!!

Hej!!

Jag ska tatuera in mina barns namn, men jag vet inte riktigt hur. Är mest inne på att tatuera in namnen i ett hjärta eller en stjärna. Ni som har gjort det.
    1. Var har ni satt den?
    2. Hur ser tatueringen ut?

• Svar på tråden Tatuering av barnens namn!!!!!
  • Razzla

Jag har Antons namn på vaden.. Med relativt stora svarta bokstäver. Ca 20 cm högt allt som allt.. de står
    A
    N
    T
    O
    N

Om jag kunde skulle jag ta en del av din sorg och sprida den i vinden.
  • Puffen

Vill också veta!!
    Jag har två barn

• Pikku Enkeli

Du kanske har tänkt på att det kan bli tokigt om du vill skaffa fler barn. Har sett flera exampel på föräldrar som tatuerat in barnens namn med en ram runt och sen fått fler barn och skrivit det namnet utanför... Bara en tanke.

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Puffen

Vill gärna se bilder om jag får!

• Jossi78

Har bild i mitt galleri, på mina tatueringar med barnens namn

♥Mamma till världens finaste tjejer. Gravid med 4:an♥
  • Crazy Baby

Jag har döttraranas namn tatuerade på insidan av handleden! Bild finns i mitt galleri.

• Mamma till 2 guldklimpar

Jag ska i helgen boka tid för att tatuera in barnens stjärntecken Lejon.. och ett namn ovanför och det andra nedanför..har ingen bra bild på lejonet jag ska ha själv så jag visar inte den förrän den sitter på armenSkrattande

• Puffen

Jossi78:
    Vilka snygga tatueringar du har!

Vart på kroppen sitter alla?

Har själv två men är så sugen på att tatuera in sönernas namn men vet inte vart och hur

• MysMinna
    Pikku Enkeli skrev 2007-05-11 14:02:59 följande:
    Du kanske har tänkt på att det kan bli tokigt om du vill skaffa fler barn. Har sett flera exampel på föräldrar som tatuerat in barnens namn med en ram runt och sen fått fler barn och skrivit det namnet utanför... Bara en tanke.
    Det är en bra tanke. Jag har tänkt att killarna ska få varsin stjärna eller hjärta.
  • Lorina

Jag har 2 av 4 barn tatuerade på varsin överarm. Funderar på att göra en stor tatuering med barnens ansikten. Vart har jag ännu inte besämt! Foton på de befintliga finns i mitt galleri!

• Puffen

1985:
    GUD VAD SNYGGT!!!!

Men tänk om du får fler barn?

• 1985

puffen
    Tack så mycket
    Ja, då får jag gå ner på vaden vettu haha

• Puffen

1985
    HAHA! Då kan du skaffa två barn till då!

• MysMinna

Nu har jag varit inne och kollat på allas snygga tattos. Jag längtar verkligen efter att tagga mig nu.
    Jag lutar mest åt att sätta deras namn inuti varsin femuddig stjärna på handlederna. Vad tror ni om det??

• MysMinna

De har korta namn så det får plats bra. De heter Liam och Max.

Svar på tråden Tatuering av barnens namn!!!!!