När hade ni barnvakt över natten första gången ?
Hej
Jag undrar hur gammalt erat barn var när ni hade barnvakt över natten första gången och hur det gick ?
Hej
Jag undrar hur gammalt erat barn var när ni hade barnvakt över natten första gången och hur det gick ?
Hanna var 2,5 år och Emma var då 11 månader när de sov borta första gången över natten (vi har inte haft barnvakt här hemma ännu över natten). Emma hade aldrig haft barnvakt överhuvudtaget men det gick superbra för båda.
Hanna sov hos farmor och Emma sov hon sin gudmor.
Sonen minns jag inte, men har var en bra bit över året. Dottern var 9 månader. Det gick strålande!
Mina barn har alla sovit över hos mormor och farmor från det dom var några veckor.
kevin var 1år nästan precis när han sov hos sin farfar första gången
Alicia va 2 år då hon sov hos sin farmor o farfar första gången o det gick jättebra!
Morfar passade alva hemma hos oss när hon var tre mån!Gick jättebra.Wilma (snart tre mån)har ännu aldrig sovit utan mig!
Hmmm...hela natten..tja då var storebror över 4år och lilleman knappt 2år..
Innan har vi endast varit borta några timmar och vi har haft barnvakt här hemma hos oss.
Storebror var lite drygt 7 månader och lillebror har inte 4½ månad har inte haft det än.
ca 7 mån. vi gifte oss när han var ca 8 mån och skulle ha barnvakt över natten, så ville prova ett par gånger innan.
Sonen var drygt 10 månader. Det gick jättebra när farmor och farfar passade honom över natten hemma hos oss!