• gemelli

Vad är det Ni köper på Ullared?

Förklara för mig varför folk vallfärdar från hela landet just dit????

Bebbe i Magen
  • Svar på tråden Vad är det Ni köper på Ullared?
  • Änglagård

De mesta sakerna är tokbilliga, därför vallfärdar folk dit.

• Miss USA

Ja du. Jag köper allt möjligt. Tvål, tvättmedel, leksaker, tandkräm, soppåser, kläder, underkläder, sockor, overaller, regnkläder, gardiner, lampor, barnkläder, disktrasor, och en massa andra saker.
    Fast sen har jag 45 minuter dit.

Stolt mamma till två huliganer
  • SystraMi

Allt! Jag köper upp så att jag har ett lager av tankräm, shampoo, balmsam, duschcreme, rengöring till ansiktet, rengöring till kök och bad (både medel och redskap), diskborstar, disktrasor, disksvampar, diskhandskar, batterier, bommulspads, bomullstops o.s.v.
    Utöver det kan man hitta fina inredninsgrejjer.
    En gång hittade jag en top från Top Shop!
    Sen har de billiga filmer och cd-skivor där.

• SystraMi

Och strumpor brukar jag alltid köpa en massa. Tokbilliga!

• gemelli

men är det inte bara skit där?

Kan inte förstå hur man kan åka från hela sverig för att shoppa lite billigare tvålar, soppåsar mm...

Bebbe i Magen
  • 3 hjärtan

verkligen inte bara skit! det var nog sämre kvalitet på mycket förr, men idag är det bra grejer, du hittar många varor du känner igen märkena på också till väldigt bra priser.

• Nadjis

Jag köper mycket barnkläder, typ till dagis. Regnställ, pyjamasar etc.

• SystraMi
    gemelli skrev 2007-05-11 21:22:49 följande:
    men är det inte bara skit där?Kan inte förstå hur man kan åka från hela sverig för att shoppa lite billigare tvålar, soppåsar mm...
    Nej det finns massor med bra grejjer! Och det är rätt mkt värt att inte behöva köpa allt det där på ett halvår/år...
  • jenny99

Vi köpte mycket.
    Tex nya handdukar och badlakan,många set...billigt och bra.
    Sen har vi köpt påslakan och gardiner ibland.
    Rengöringsmedel,tvättmedel,tandborstar,massor av snygga krukor,leksaker kring juletid eller födelsedagar...ja vi snålade aldrig där..

Men framför allt shoppade vi kläder till barnen,massor av kläder som skulle räcka hela terminen.Plaggen kunde kosta allt från 10 kronor och uppåt.

• Eelle

Jadu det mesta, som barnkläder till elektronik till kanske mer än halva priset i en vanlig affär. Men det heter inte på Ullared.. Och det är i affären Gekås man handlar I Ullared.
    När jag var där så köpte jag en massa barnkläder, min dotter fick typ 20-30 nya fina plagg av olika slag och det gick på endast 2000:- Bla några t-shirts till sommaren för 19.95 kr... ja sånnt, sjävl köpte jag 2 bh:ar för 65 kr styck, bra kvalite och snygga med.

Svar på tråden Vad är det Ni köper på Ullared?