• Marko

    Pappor, Pappor, Pappor

    Tjena alla pappor och blivande pappor!

    Tänkte höra med er om inte NI är intresserade av att gå ihop ett gäng och göra en hemsida för oss Pappor?! Finns hur många "mammaklubbar" som helst....Känns som att vi pappor hamnar "i andra hand" när bebisen väl kommer...

    En hemsida om fäder och barn! Forum, bloggar, gb m.m.m.
    Lite fotboll, fritid, IT, Games, Tips m.m.m.m.

    Vad sägs som idén?? Om ni vill tjata med mig mer om detta eller om vad som helst annars, adda mig gärna på msn:

    markovic_leo@hotmail.com

    Ha det gottast!

    ///Marko

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-31 12:04:06:
    Roligt att du tycker om idéen.
    Jo jag är medveten om att det finns mycket pappasidor och grejer! Men jag har faktiskt aldrig *skäms* hittat någon.

    Inte en "riktig" pappasida...Lite tips, trav, fotboll, öltest, whiskeyprovning träffar, forum, gästbok! Du vet sånt!

    O nej inte jag som webmaster! Utan i så fall anlita någon sådan kunnig människa.

    Vore roligt om man blev ett gäng bakom idén.

    Sponsorer kan man försöka fixa. Lunarstorm kanske? Pampers, Libero...Det kan gå om man har en bra käft ;)

    Jag är känd för att vara stor i truten. Så det ska inte vara helt omöjligt!

    Om du är intresserad kan du kanske adda mig på msn? Om du har dvs.
    leomarkovic@hotmail.com

    Ha det bäst!
    Mvh

  • Svar på tråden Pappor, Pappor, Pappor
  • Drejsanger

    Det är en super ide som du briljerar med där.... men jag tror det finns ett hav av olika pappa hemsidor men dom kommer alltid i skymundan då problem med att hitta sponsorer är enormt...

    Men e d du som skall vara webmaster eller finns det en tanke om att anlita folk för detta bygget..?

    // K

    Kika in på vår hemsida hemsida uppe där alla
    kan ta del av vår lycka...
    www.hillsanger.eu

Svar på tråden Pappor, Pappor, Pappor