• malinda1970

Vad kan man ge sin sambo i present...En weekend med familjen kanske men var? Någon som har bra tips?

Min älskade man fyller snart år och jag funderar på vad 17 man skall hitta på...Kanske en weekendresa med mig och vår lilla kille på 2,5 år. Men var skall vi åka? Inte för dyrt något lagom sådär... Någon som har en bra idé?!!!

Jag blir sååååå tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Vad kan man ge sin sambo i present...En weekend med familjen kanske men var? Någon som har bra tips?
  • Belana

Skulle behöva veta lite mer för att kunna tipsa. Var bor ni? Hur stor är din budget? Vad är han intresserad av?

• malinda1970

Å vi bor i Hudiksvall, 3 timmar från Sthlm....Tja vad är rimligt att betala...Typ ett par tre tusen kronor kanske...Han är intresserad av det mesta....:)

• Minimilian

Nu är det kanske inte bästa stället att resa till, har väl varit lite turbulent där nu??? Men iaf, Talinn. Var där för några somrar sedan, jättevacker stad!!
    Har inga priser tyvärr.

• Belana

För ca tretusen får du en hotellnatt i Stockholm (välj en helg efter skolavslutningen eller helst mitt i sommaren så är det billigare), och kan lägga lite pengar på att göra nåt. Det är kanske billigare med tåg än med bil+parkering
    Skansen, Gröna Lund, strosa på stan, ät mat på Fjäderholmarnas rökeri i solnedgången, prisvärt och mysigt med skärgårdskänsla (om sonen kan sova i vagnen)...

Eller åk båt till Tallinn, det är extremt prisvärt om man undanhåller sig shoppingen på båten. Fin stad dessutom.

Eller åk på spa (fast det är nog lättare utan sonen och det var ju inte meningen).

Eller en sommarhelg i Åre; bo på Holiday club, bada, cykla, vandra eller fiska i sjön.

• hallonmor

Vad gillar personen i fråga??
    Om du vet vad personen gillar, försök hitta något på det temat. ;)

• Mami S

Hej!

Jag jobbade på Stockholms turistbyrå för en del år sen och kan lite sånt här... :) Det finns en katalog som heter "Utflykter och äventyr" i pdf-format på sajten www.stockholmtown.com/ Där hittar du massor av weekendpaket i Stockholm med omnejd.

Svar på tråden Vad kan man ge sin sambo i present...En weekend med familjen kanske men var? Någon som har bra tips?