vad tycker ni om blåa slingor
mitt hår är svart och är klippt lite kort uppe men långt i övrigt . funderar på att bränna fast blå slingor , kanske ca 6 stycken . kanske är jag för gammal (35 snart ), ? kanske snyggare med röda slingor ?
mitt hår är svart och är klippt lite kort uppe men långt i övrigt . funderar på att bränna fast blå slingor , kanske ca 6 stycken . kanske är jag för gammal (35 snart ), ? kanske snyggare med röda slingor ?
Oj, det kan vara både snyggt o fult beroende på vem det sitter.
Jag hade aldrig bränt fast slingor eftersom det förstör håret så.
Men gör det du tycker är snyggast helt enkelt.
tycker inte att brända slingor förstörde mitt hår när jag hade hela håret fullt , kan inte bestäma mig om jag vågar el inte .
Nja... inte riktigt min smak... men passar det dig o din personligehet så är det väl bara att köra på.
Njaaa....om jag ska vara ärlig.
Men smaken är som baken.Till en kort pagefrisyr kanske om man gillar att gå i svarta kläder?
Du känner dig bäst själv nog!
jag tycker inte att det är fint...
bra att ni är ärliga såg nämligen en tjej som var såååååå tuff i håret , hon hade cerisa slingor i sitt svarta , har inte kunnat släppa den här tanken fast det är över en månad sen jag såg tjejen . jag skulle nog kunna passa i det då jag har en ganska tuff stil , men som sagt man är inte tjugo längre ....
Tycker inte att det spelar någon roll hur gammal man är - bara det passar som sagt...
ja alltså det beror ju på vilken stil man har, jag tycker det skulle vara skit fult på mej och andra som inte passar i de. det är så jag menar
kanske det passar dej jättebra! fixa de om du känner för de, tycker inte att du är för gammal
beror på vad det är för blå tycker jag.. mörkblått, mörklila och mörkröda slingor är finfint i svart hår iallafall.
jag hade valt röda slingor till mitt hår om jag hade valt..
kan iofs bero på att jag har håret färgat svart och luggen röd nu så..
Vad spelar det för roll att du är 35? Jag är 31 och har svarta dreads ner till midjan som jag flätar in diverse färger i när jag känner för det. Har haft grönt, rosa, turkos, lila etc. Känner du för att ha rosa slingor så ha det! Skit i vad andra tycker.
Oj, det var visst blå du ville ha. *trött*
Hur blev det TS?
tycker det skulle vara snyggare med röda slingor..kram
ja om du känner för det gör det!
det känns lite ute med inbrända färgade slingor, men om du ska göra det så tycker jag rött e snyggast.
Om du vill ha det så gör det, men jag tycker inte att det är snyggt, kan så lätt se billigt ut...
Låter kanon och jag är också 35
i går var jag och gjorde cerisa slingor i mitt svarta hår , blev så fint så, har fått så mycket beröm för håret . nästa gång kanske det blir blåa ....