• pellesmatte

vad tycker ni om blåa slingor

mitt hår är svart och är klippt lite kort uppe men långt i övrigt . funderar på att bränna fast blå slingor , kanske ca 6 stycken . kanske är jag för gammal (35 snart ), ? kanske snyggare med röda slingor ?

• Svar på tråden vad tycker ni om blåa slingor
  • Majsan70

Oj, det kan vara både snyggt o fult beroende på vem det sitter.
    Jag hade aldrig bränt fast slingor eftersom det förstör håret så.
    Men gör det du tycker är snyggast helt enkelt.

• pellesmatte

tycker inte att brända slingor förstörde mitt hår när jag hade hela håret fullt , kan inte bestäma mig om jag vågar el inte .

• Jii

Nja... inte riktigt min smak... men passar det dig o din personligehet så är det väl bara att köra på.

• isisisis

Njaaa....om jag ska vara ärlig.
    Men smaken är som baken.Till en kort pagefrisyr kanske om man gillar att gå i svarta kläder?

Du känner dig bäst själv nog!

• LilJ

jag tycker inte att det är fint...

• pellesmatte

bra att ni är ärliga Skrattande såg nämligen en tjej som var såååååå tuff i håret , hon hade cerisa slingor i sitt svarta , har inte kunnat släppa den här tanken fast det är över en månad sen jag såg tjejen . jag skulle nog kunna passa i det då jag har en ganska tuff stil , men som sagt man är inte tjugo längre ....

• Jii

Tycker inte att det spelar någon roll hur gammal man är - bara det passar som sagt...

• LilJ

ja alltså det beror ju på vilken stil man har, jag tycker det skulle vara skit fult på mej och andra som inte passar i de. det är så jag menar
    kanske det passar dej jättebra! fixa de om du känner för de, tycker inte att du är för gammal

• Nevada

beror på vad det är för blå tycker jag.. mörkblått, mörklila och mörkröda slingor är finfint i svart hår iallafall.

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren !
  • W W

jag hade valt röda slingor till mitt hår om jag hade valt..

kan iofs bero på att jag har håret färgat svart och luggen röd nu så..

• Enantiodromia

Vad spelar det för roll att du är 35? Jag är 31 och har svarta dreads ner till midjan som jag flätar in diverse färger i när jag känner för det. Har haft grönt, rosa, turkos, lila etc. Känner du för att ha rosa slingor så ha det! Skit i vad andra tycker.

• Enantiodromia

Oj, det var visst blå du ville ha. *trött*

• lnr

tycker det skulle vara snyggare med röda slingor..kram

• eyry

ja om du känner för det gör det!

Älskar mina 2 prematurer
  • the Makeupartist

det känns lite ute med inbrända färgade slingor, men om du ska göra det så tycker jag rött e snyggast.

• Glamorama

Om du vill ha det så gör det, men jag tycker inte att det är snyggt, kan så lätt se billigt ut...

• Fiaflopp

Låter kanon och jag är också 35

• pellesmatte

i går var jag och gjorde cerisa slingor i mitt svarta hår , blev så fint så, har fått så mycket beröm för håret Glad. nästa gång kanske det blir blåa ....

Svar på tråden vad tycker ni om blåa slingor