• Anonym (överraskad)

Jag fick orgasm hos massören...

Nu har det hänt mig två gånger att jag fått orgasm när jag varit hos massören - helt sanslöst! Jag har nämligen skitsvårt att få orgasm utan att klitoris stimuleras och nu fick jag det av en ryggmassageFörvånad Har någon annan upplevt samma sak?

• Svar på tråden Jag fick orgasm hos massören...
  • Anonym

nej, aldrig upplevt! Gud, va skumt!! Märkte massören att det gick för dig?? Pinsamt...=)

• Anonym (råanno)

Ne inte det....men jag får orgasm när jag gör magövningar eller klättrar i rep...det e pinsamt som fan.

• Anonym (:))

Vad häftigt!
    Har aldrig haft en orgasm - så jag lär väl pröva gå till massören jag också.

• Anonym (överraskad)

Ja, visst va det skumt! Till råga på allt är massören en kvinna, så det hade inget med henne att göra... Är ganska säker på att hon inte märkte något.

• Anonym

Å boy vad skumt! En kvinna till på köpet!! Nästa gång får du testa en manlig massör - kanske blir en ännu starkare reaktion!=)

• Zyzter Zäta

Hehe, vad läckert Det är väl bara att känna sig nöjd. Massage är ju skönt och de trycker ju på en massa punkter så why not. Har inte upplevt det själv iofs men njut bara vettja

• Anonym
    Anonym (råanno) skrev 2007-05-13 11:45:12 följande:
    Ne inte det....men jag får orgasm när jag gör magövningar eller klättrar i rep...det e pinsamt som fan.
    Jag vet!!! Gympaläraren sa att man skulle klättra i lianerna så högt upp man kunde, och så försökte man och man fick en orgasm istället *vrålskäms*
  • Anonym (råanno)

anonym: Fattar du av skönt att jag inte är självt om detta.....u made my day!

• Anonym

oj va coolt! skulle aldrig kunna få det själv genom annat än just stimulering av klitoris

Svar på tråden Jag fick orgasm hos massören...