• Anonym (Cia)

Killar/män, sex vid 20 o sex vid 40, hur funkar det??

Har lite funderingar kring det här med killar/män och potens...Killar, hur stor skillnad är det egentligen på när man är runt 20 och när man vid 40-strecket?? Min man är 45, vi har alltid haft ett aktivt sxliv,han har stor sexdrift men säger själv att han märker av åldern. Berätta för mig, hur ni upplever skillnaden!

• Svar på tråden Killar/män, sex vid 20 o sex vid 40, hur funkar det??
  • Anonym

Min är 45, inte lika uthållig som när han var 20... Då kunde han fortsätta direkt, nu somnar han helst.

• Anonym

Hejsan...

Själv är jag nyss fyllda 40, och kille. Man kan väl säga att man inte får lika mycket ofrivilliga stånd längre

Men sexlivet i sig är nog mycket bättre nu. Med en Markant skillnad, man orkar bara en gång om dagen.

• Anonym (Cia)

Anonym; vad härligt ändå, att du upplever sexet som bättre nu! Hoppas att min man upplever det så också. Och det där med att bara orka en gång - det är ju kvalitet, inte kbvantite som räknas, eller hur? men så tänker man nog inte när man är 20 och full av testosteron??

• Anonym (man)

Skillnaden är väl att man inte går omkring och är kåt jämt jämt nu som man var då. Sexet är antagligen bättre eftersom man är bättre utbildad på den fronten. Det kan ju självklart ha med det faktum att man haft samma partner i 16 år att göra också och at man kan vararndra rätt bra och gillar att ha sex med varandra.

• Anonym (Cia)

Anonym man; En liten fråga till, om du fortfarande är med, är dina fantasier annorlunda idag mot när du var yngre? isåfall, hur skiljer de sig?

• Anonym

Nu är inte jag man utan kvinna. Gubben å jag har varit ihop sen vi var 20. Förr var han kåt jämt, men inte jag. Nu är han bara trött och jag är super kåt. Vi är inte i fas. Nu vet jag hur jobbigt han måste haft det med en ovillig tjej. Men vad ska jag göra??? Vi har ett bra sexliv förutom att det enligt mej är för sällan. Jag vill ha mer!

• Anonym (Cia)

Anonym 6; ja! jag upplever också hur jag vill ha mycket mer sex nu!! Närmar mig fyrtiostrecket och skulle lätt kunna ha sex varje dag! kanske är det ingen klyscha bara, att kvinnors sexliv blommar vid fyrtio???

• plast killen

jag fyller snart 40 och har alltid haft samma sexlust! skulle de svika så skulle jag ge upp hoppet. variation e hemligheten.

• Leo Kall

När jag var yngre var jag som en terrier, nu är jag mer som en st bernard

I ungdomen var det oftas jag som ville och låg på och hustrun mer eller mindre ställde upp. Nu är det betydligt mer jämlikt. Hon vågar och vill mer när det gäller sex och jag är inte lika het på gröten längre vilket gör det bättre.

Men visst märker man av att potensen inte är vad det en gång var...

• Anonym (man)

Anonym (Cia) skrev 2007-05-13 12:50:03 följande:

Anonym man; En liten fråga till, om du fortfarande är med, är dina fantasier annorlunda idag mot när du var yngre? isåfall, hur skiljer de sig?
    Det är nog ingen större skillnad faktiskt. Möjligen är fantasierna lite mer avancerade nu. Mn kanske blivit lite blasé.
Svar på tråden Killar/män, sex vid 20 o sex vid 40, hur funkar det??