Korsstygnstråden
Såg att den gamla tråden va stängd så jag öppnar en ny och hoppas på att alla hittar hit
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m17186522.html
Såg att den gamla tråden va stängd så jag öppnar en ny och hoppas på att alla hittar hit
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m17186522.html
Jag har länkat till den här tråden i gb åt folk från den gamla tråden. Hoppas jag inte har glömt någon.
Hallå!
Får man vara med här? upptäckte denna tråd nu och jag älskar att brodera korsstygn.
Miniängel: Toppen!
Har hunnit brodera färdigt motivet från All our Yesterdays och har börjat på en tavla från Dragondreams till sonen. Känns såååå kul att äntligen ha kommit igång igen!
Tack för länken
jag håller fortfarande på med mit gigantiska broderi på barnen. Funderar på att lägga det åt sidan ett tag, för varje gång jag broderar kommer sonen (3½ är) fram och frågar om jag syr ett tåg till honom. Han vill så gärna att jag ska brodera ett rött tåg till honom, som han kan ha i sitt rum
Nu är kuddarna äntligen klar.
Satt uppe till halv ett i natt o klippte tyg och nålade. Tog fram symaskinen och sydde i morse så nu är dom klara. Jag har inte hunnit tagit kort på dom än men det blir under dagen.
Här boderas det nästan inte alls. Fixar med tackkort och glasunderlägg som kläs med servetter. Men snart är jag igång igen. Köpte en innerkudde till kudden jag broderar.
Tackar för länken minängel.
Här har det broderats mycket men just nu sitter jag och löser korsord istället Behöver aktivera hjärnan lite på annat sätt kände jag. Jag har broderat klart 2 av 4 vänner till puh eller rättare sagt puh och nasse är klar. Håller på med Ior nu och sedan ska tiger också göras
. Nu kommer det dock inte bli mycket handarbetande för min del förräns i juni. För i morgon em kommer min guddotter och svägerska och ska vara här i 2 Veckor sedan ska jag till Paris i en vecka *mys*
Ha en underbar dag alla broderi vänner.
Tack för länken minängel.
Ska genaast lägga till den under mina favoriter.