• trollet77

Skoskåp, bra eller skräp? (sandnes)

Har tänkt köpa ett skoskåp till hallen, det lutar åt ikeas sandnes, det låga med 4 lådor. Men använder man det, tycker det ser så smalt ut, går det verkligen in 2 par i varje låda? Är rädd att man köper det och sen står det bara där och ryms inga skor i det. Just nu är skostället överfullt med skor och det ser bara stökigt ut, och har inte plats för ´dem någon annan stans. Så- ni som har sandnes eller liknande, går det in så många par som det står?

• Svar på tråden Skoskåp, bra eller skräp? (sandnes)
  • trollet77

puffar lite och går på lunch, kanske har tur och fått svar när jag kommer tillbaka

• trollet77

har kollat på det skåpet med, men eftersom jag ska köpa en malmbyrå i ek, tänkte jag att sandnes passar bättre eftersom det också finns i ek.

går även "höga" skor in, typ stövlar, och så

• Alex 20040923

stövlar går in om man lägger dom på tvären men då får man inte plats med så mycket annat.

• Ickan

Vi har Trones, 6 st som vi använder till skor, vantar, mössor, paraplyer och allt annat man har i hallen. I skåpen går det i 3 par sommarskor (sandaler o likn) eller 2 par grövre skor, ej höga.

• Blekingskan 74

Ett litet tips som vi gjort: köpt 2 köksskåp på ikea och satt in hyllor i lagom höjd så att de passar våra skor. Sen har vi gjutit en skiva av betong men det måste man ju inte, man kan ju köpa en träskiva eller nåt liknande. Se bild i galleri om intresse finns!

ღღღ ♥ HUGO ? Hu? go som helst ♥ ღღღ
  • trollet77

ok, det var fint, och går ju in betydligt mer skor där än i ett skoskåp, våran hall är ganska lång, ca 5-6 meter, med en "liten avstickare" mot pojkens rum, det var i så fall där jag tänkte ställa skoskåpet. Sedan en malmbyrå efter den långa väggen, men jag är inte säker än. Bild på omöblerad hall finns i galleriet.

Svar på tråden Skoskåp, bra eller skräp? (sandnes)