• Puffen

Amnings-BH

Vilka amningsbehå är bäst?
    Har använt vanliga Behå utan bygel men inser att jag måste ha en amningsbehå alla fall.
    Har kollat på Lindex men tycker dom är så tråkiga... Någon som vet om dom från Lindex är bra?
    Någon som testat amningsbehå från HM?
    Vill ha någon som inte kostar för mycket heller.

• Svar på tråden Amnings-BH
  • Stanna

Jag köpte jättebra från Growinlife. Testade en från Lindex också men det var stor skillnad. Den från Growinlife är visserligen dyrare, men å så mycket skönare!

• Omeega

dom från HM tycker jag är bra och dom är billiga också. Har 2 st från Lindex också och dom är också bra, och billiga.

• Camilla01

Jag tyckte hm:s var bra, dessvärre växte jag ur dem en vecka efter sonen kom.

• Stanna

Det beror nog lite på hur man ser ut...

• Puffen

Vad kostar en Bh från HM / Lindex / Growinlife?

Vart finns de från Growinlife?

Har HM snyggare BH är Lindex?

• Underverket Tims mamma

Har en från CUBUS, gillar den. En vit med små vita streck på

• Little Mama

Måste tipsa om Ullareds ammnings-bh. Kostade 79 kr och var bäst av alla jag provade, bekväm, smidig, rejäl. Testade HM, Lindex och även några dyrare som jag glömt namnet på.

Så har du vägarna förbi så köp där!

• Puffen

Det är just det... Växte ur mina vanliga BH i v.10, köpte då större vanliga BH som jag växte ur när bebben kom. Köpte större som sitter väldigt hårt om sonen sover länge...

• Puffen

Jasså! Har Cubus också amningsbehå!? Kostar?

• Puffen

Bor i GBG och har landställe i Falkenberg... Kanske ska "lura" med sambon till Ullared när skatteåterbäringen kommer

Svar på tråden Amnings-BH