När kan jag säga upp mitt Telenor-abbonemang?
Har tecknat ett abonemang hos Telenor på 24 månader. Vill gärna avsluta det redan nu. Om jag avslutar det nu, måste jag betala för 24 månader iaf?
Har tecknat ett abonemang hos Telenor på 24 månader. Vill gärna avsluta det redan nu. Om jag avslutar det nu, måste jag betala för 24 månader iaf?
Ja det måste du. Fast jag tor inte man kan säga upp det förren dom 24 har gått i allafall. (Inte säker) Ring och kolla, 222 från din mobil!
3 månader innan 24e månaden.. dvs efter 21 månader kan du säga upp abonnemanget men måste betala i fullt 24 mån
Men åh, vad jobbigt. Jaja, bara att betala coh se glad ut
hehe ja tyvärr hehehe..
vad är månadsavgiften? du kan betala av bara den.. eller så kan du sälja telefonen vidare med abonnemanget =)
Den är på 199, men då får man ringa för hela summan. Vet nog ingen som vill ta över abonemanget faktiskt...
Då är det nog betala och se glad ut som återstår!
Har själv telenor du kan säga upp de tre månader innan bindningstiden går ut tyvärr inte innan. Bara att betala och se glad ut om du inte är nöjd
Fasen va dumt egentligen att man inte kan säga upp abonnemang om man inte är nöjd!!
Det borde ju va som med allt annat man köper, är man inte nöjd med en vara eller om den funkar taskigt så kan man ju lämna tillbaka, varför går inte det med abonnemang!
Men varför är du inte nöjd?
Jag va skitbesviken på Tre en gång när jag hade tecknat 24 månader hos dom och inget funkade. Så jag skrev ett ilsket brev till dom och självaste bossen ringde upp mig och lovade mig 24 månader gratis om dom inte kunde ordna problemet. Sen fixade dom problemet så jag fick betala ändå men då var jag ju inte missnöjd längre heller så det var ju ok då...
Om det är nåt du är missnöjd med så klaga!
Eller var det länge sen du tecknade?
För man har alltid ångerrätt i 14 dagar efter att man tecknat!
Du kanske kan avsluta det, men du lär nog få betala mellanskillnaden för de 24 månadernas bindningstid. Telenor har ju subventionerat en mobiltelefon kraftigt, och vill naturligtvis ha betalt för den..
Du tecknar ett avtal på 24 månader och då måste man betala av hela tiden, tyvärr det är jätte tråkigt!
Okej, men då är det ingenting att göra någonting åt
Tack för informationen!
Du kan säga upp de jo men du måste betala de som kvarstår av ab-tiden.....
okej
Elle ja du får något dem kallar för restfaktura.