• krümmel

Present till tjej utan intressen

HJÄLP!!!!

Sambons syster har fyllt år (32) och jag vill köpa nåt litet till henne.
    Problem 1 är att sambon reser dit imorgon eftermiddag så det här måste fixas idag.
    Problem 2 är att hon har inga intressen. Hon sminkar sig inte, använder inte parfym, tycker inte om att bada, läser inte böcker, inte intresserad av musik, har aldrig smakat alkohol. Hon har 2 barn som hon lever för och jobbar som polis.
    Problem 3 är att hon är tysk (inget problem på det sättet) och bor där så jag kan ju inte köpa nåt presentkort eller liknande heller. Hennes engelska är inte jättebra så någon fin "bilderbok" skulle nog inte heller funka.

Jag vet att hon går på gym ibland och tycker om att laga mat.

De sista 6 åren har jag köpt örhängen, bara söta små pärlor, som hon tycker jättemycket om, men i år ville jag köpa nåt annat.
    Jag säger det igen HJÄÄÄÄLP!!!!

Tack tack

• Svar på tråden Present till tjej utan intressen
  • Izzo

Kan du inte köpa några spännande kryddor el nått om hon gillar att laga mat? En fin olivolja kanske

• Mamsis

Köp en stor skön handduk kanske? Lite skön duschtvål och sånt samt nått läckert att lägga det i som hon kan ha med sig på gymmet...

• korven72

Vaffö inte köra på ett litet spa-kit från ex body shop(torrborste, skön creme, duschtvål, hårinpackning)... hon kanske inte vet vad hon saknar *ler*

• LeWi

Om du har ett Oil and vinegar i närheten så har de väldigt fina persentboxar, eller så kan du plocka ihop sånt du själv gillar.
    Pesto, olika smaksatta oljor och vinäger...
    Vet inte om det finns andra liknande kedjor  

• krümmel

Kokbok låter bra men jag hinner nog inte hitta någon på tyska idag.

Jag gör en liten mix av det ni säger:

En gympapåse med torrborste, hårinpackning och lotion

+

En korg med lite pesto och spännande kryddor.

Fler förslag?

Svar på tråden Present till tjej utan intressen