• mysan06

*Loppis tips i Gävle sökes*

Undrar om någon känner till om det finns någon bra loppis i Gävletrakten. Känner att jag skulle behöva fynda lite.

• Svar på tråden *Loppis tips i Gävle sökes*
  • estrella81

i valbo hade de en förut, vet inte om den är kvar men den låg  en gammal spikfabrik... det fanns även en bortanför köpis i valbo i en lada med en bygg butik på undervåningen coh loppis påöver våningen... vetr inte vad d et heter,..... eller om de finns kvar...
    lycka till med fynden!

• EmmaoLeon

Hej!

Några jag kan komma på:

Ria på brynäs lördagar från 10,
    I valbo gamla spikfabrik lör-sön från 10 och sen finns det en annan loppis i valbo öppet typ varje dag som man kan fynda på!

Sen finns det lite loppisar uppe på söder i Gävle, men där hittar man inte så mycket fynd, rätt dyra grejer.
    Men sen finns det ju några på brynäs, en på typ 3 tvärgatan ,som man kan fynda på och sen finns det lite dyrare grejer mittemot stenebergsskolan lördagar från 11..ska tänka lite mer!

• mysan06

Åh, tackar!
    Här fanns det ju faktiskt några. Då vet jag vad jag gör på lör.

• NoMatter

Röda korset har väl i Bomhus Centrum, tror jag. Och så ska det finnas på ett ställe till, tyvärr har jag inte lyckats luska ut vart.

• estrella81
    NoMatter skrev 2007-05-17 09:39:51 följande:
    Röda korset har väl i Bomhus Centrum, tror jag. Och så ska det finnas på ett ställe till, tyvärr har jag inte lyckats luska ut vart.
     i brynäs centrum finns röda korset
Svar på tråden *Loppis tips i Gävle sökes*