• aabb

Bubblig (luft) i magen efter ÄL?

Jag minns inte riktigt hur jag hade det förra gången, inte detalerna iaf! Så jag msåpte fråga er andra som blivit gravida. Minns ni att ni blev bubbliga i magen efter äl (ganska omedelbart efter)? Rent utsagt lite fisig och bajsnödig samt molande i livmodern!?

• Svar på tråden Bubblig (luft) i magen efter ÄL?
  • PetiteL

Detta funderar jag med på.. Har haft samma symtom sedan ägglossning och mensen har inte dykt upp än! Brukar komma tidigast efter 31 dagar, är nu inne på dag 34 hoppas på ett +

• Ammi1970

Ja är lika nyfiken jag, är på ruvardag 11 efter ÄD, och har samma känsla som ni + mycket mycket mer

Testdag söndag

Lycka Till hoppas ni plussar om det är det ni vill

Kram
    /Ammi

• sabina76

Jepp! Här är en till! Hoppas det är ett symptom!

• PetiteL

JAG HAR PRECIS FÅTT ETT STOORT +++++++++++!!!! Kan knappt tro att det är sant, vi har bara gjort 1 försök och det var nu i april! Håller tummarna för er andra!

• Me like You

stort grattis!! vad har du haft för symtom sedan äl? eller rättare sagt vad har du för symtom? ja e själv på dag 8-9 efter äl!! mitt tålamod och humör är skrämmande:s

• cherokee

Här kommer jag! Har symptom som väldigt gasig i magen, hade min ÄL för 1 vecka sedan!!

• BunY

Grattis PetiteL

Undrar det med, jag fiser aldrig, eller ja inte ofta iaf och när jag väl gör det så låter det inte, men nu så fiser jag hela tiden o det låter. Min pojkvän blir lika häpen varje gång Känner mig lite illamående, men det kan ju också vara för att jag letar symptom. Skulle haft men i slutet av april o den har inte kommit än.. Testade nån vecka efter men det var minus. Har riktigt ont i magen, haft i 3-4 dagar nu, kan inte göra nr 2.. Vet inte vad jag ska tro.. Min mens har varit lite strulig det senaste halvåret så jag försöker intala mig själv att det bara är likadant igen .. Vad tror ni ?

• Me like You

Buny ta ett test e du gravid så visas de ju nu isf

Svar på tråden Bubblig (luft) i magen efter ÄL?