Gravidyoga i Umeå?
Hallå!
Jag har just anmält mig till Yoga för gravida på Hälsokällan (heter det så??) som börjar den 15/3. Är det någon mer som skall gå?
Tycker att det hade varit så kul att lära känna lite andra blivande mödrar i stan!
Hallå!
Jag har just anmält mig till Yoga för gravida på Hälsokällan (heter det så??) som börjar den 15/3. Är det någon mer som skall gå?
Tycker att det hade varit så kul att lära känna lite andra blivande mödrar i stan!
Låter lite kul. Hade en kompis som gick på yoga under sin graviditet. Hon sa att det var bra. Var ligger Hälsokällan och var kan man anmäla sig i så fall?
Det heter visst MåBraKällan och ligger på Kungsgatan 42, i korsningen E4:an (V.Esplanaden) och Kungsgatan.
Yoga för gravida är förlossningsförberedande övningar som också skall ge ökat välmående under graviditeten. Jag har kompisar i Lund som gått på detta och rekomenderar det starkt.
Det är 6 lektioner, på måndagkvällar kl 16.45-18.45 och kostar 620:-
Man kan anmäla sig på tel: 090-327 91
Synd på tiden, 16.45... då jobbar väl de flesta med kontorsjobb (och jag) fortfarande...
Hade nog varit en bra grej annars.
Jag skall oxå gå gravidyogan som börjar den 15/3! Hade egentligen bokat in mig på nybörjaryogan men den fick jag byta till gravidyoga
Jag ser jättemycket fram emot att gå kursen!