• Häpp

toyota yaris verso...är det en bra bil?

Ja som frågan lyder..är det en bra bil? Får man plats med barnvagn och lite packning?
    Det är svårt i bildjungeln....några andra förslag???
    Helst toyota...

• Svar på tråden toyota yaris verso...är det en bra bil?
  • Jola

Ja, Toyota är en bra bil!

Hur du får in barnvagnen i en Yaris Verso kan jag inte svara på...du får väl åka och titta. Du kommer iaf inte göra bort dig om du köper en TOYOTA.

• Lisa1976

Jag älskade min vanliga Yaris! Verson var lite plåtig tyckte jag. Funkar bra som transportbil men tråkig som familjebil. Hade nog satsat på en corolla kombi eller Ford focus kombi (som jag har nu)

• siamusen

Vi hade det och vagnen gick in men sen fick man inte sa mycket mer plats kvar

Tycker Avensis verso eller corolla verso är bättre

• Anghammarad

Toyota tillverkar generellt de driftsäkraste bilarna av alla. Det är bara att kolla alla undersökningar om driftsäkerhet så hittar man alltid en bunt Toyotamodeller i topp tio. Bra, men lite småtråkiga bilar alltså.

• Anghammarad

Jag skulle dock ha satsat på en Corolla Verso istället, men de är ju dyrare förstås.

• Pixboy

Kolla Skoda Roomster, samma "form" på bilen men mycket modernare.

• abnocto

Jag har haft en Toyota Yaris Verso och älskade den. Saknar den än idag fast det är ett halvår jag sålde den (vi behövde inte två bilar längre så jag offrade min)
    Det får inte plats massor om du har baksäten uppfällda men är ni inte mer än en i baksätet så kan du fälla halva och packa mer. Och har du ingen i baksätet kan du trolla bort baksätena och få rum med MASSOR.
    Och så smidigt att åka och köpa stora saker som bara är att lyfta in, det slår ingen stor Volva alls för de bilarna är ju så låga.
    Du sitter bekvämt och högt och bilen är bensinsnål och smidig.
    Behöver du inte större bil så rekommenderar jag denna till fullo!

Svar på tråden toyota yaris verso...är det en bra bil?