• MicaelochMaria

Åsikter om fula och fina namn!

Tycker det är intressant att diskutera namn, dels för att man fått ta mycket kritik själv, och sen är det kul att se vad andra anser, fint eller fult?

Personligen anser jag att TORKEL, Sune, Svante och Malte, kanske också Melker än fruktansvärda.

Tjejsidan är svårare, Hedda, Inga, Ursula är väl några iallafall.

Enjoy!

• Svar på tråden Åsikter om fula och fina namn!
  • MissKate

Rasmus är fult. En ras-mus. Nä tack.

• Suryanshu

Det är så svårt det där med namn....eftersom de flesta har så olika smak....
    MEN....
    Jag gillar inte namnet Kevin

• MicaelochMaria

Det är många som inte gilar Kevin, och Liam och Tindra heller, personligen tycker jag dom är väldigt fina! =)

• Magglo

Jag avskyr namn som Conny, Ronny, Tommy, Sonny. Jag tycker de låter raggaraktiga och kriminella. Lillemor och Ambjörn är andra fula namn.

• MissKate

Tindra tycker jag är jättegulligt. Äh, alla tycker ju olika. Sorgligt nog är det nog någon som kommer ta illa upp om vad vi skriver. Men jag kan ju tänka mig att de finns de som tycker att namnvalet på min dotter, Kate, är för bedrövligt.

• MissKate
    Magglo skrev 2007-05-15 19:08:56 följande:
    Jag avskyr namn som Conny, Ronny, Tommy, Sonny. Jag tycker de låter raggaraktiga och kriminella. Lillemor och Ambjörn är andra fula namn.
    kriminella.. he he
    conny får mig att tänka på Björn Skifs..
  • mamma 86

Jag tycker vanliga namn som daniel, thomas, andreas och liknande är sååå tråkiga!

• Sicali

Vi funderar på Vidar, Oscar, Vilma, yasmine eller Nattalie till vårt nästa barn. Vad tycker ni om dem?

• Airam

Gert, Affis, Einar, Bertil
    Gertrud, Gun, Idun

Svar på tråden Åsikter om fula och fina namn!