• Mirrebirre

Nån som haft en upplevelse med oförklarliga blodfläckar?..

vet inte hur mycket jag ska säga, utifall någon med gåvan kan se vad som hände... något hände iaf, och det finns helt enkelt ingen naturlig förklaring. Ska jag beskriva hela händelsen eller är det någon som kan se redan nu?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-22 18:17:03:
    Var på semester, delade hotellrum med min syster. Vaknade innan klockan skulle ringa, och gick på toa. När jag sen skulle lägga mig i sängen igen såg jag stora blodfläckar på lakanet, alltså det man har på sig istället för täcke i varmare länder.

Det var 5 st blodfläckar, ca 1x1 cm och 2x2 cm stora, alldeles blöta och färska! De satt uppe vid överkroppen, där jag legat med bröstet eller ansiktet. Det var absolut inte nån droppe bara, det var riktigt blöta fläckar, det konstiga är att jag blödde ingenstans! Inte näsblod, inte nåt sår, inte mens, inte ett spår av blod nån annanstans!

Jag hade inget blod på händerna heller, och inte tex på lysknappen i badrummet syntes nånting.

Efter ett tag somnade/slumrade vi iaf om, och när jag vaknade av klockan en timme senare var fläckarna alldeles stelnade, och mörkare i färgen som blod blir.

Jag tog foton på blodfläckarna, för det är helt oförklarligt! Vi har funderat mycket på detta men inte kommit fram till något.

Hoppas att någon har en förklaring att komma med...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-22 19:56:51:
    Bilder finns nu i mitt galleri!

• Svar på tråden Nån som haft en upplevelse med oförklarliga blodfläckar?..
  • Mirrebirre

ok!

Var på semester, delade hotellrum med min syster. Vaknade innan klockan skulle ringa, och gick på toa. När jag sen skulle lägga mig i sängen igen såg jag stora blodfläckar på lakanet, alltså det man har på sig istället för täcke i varmare länder.

Det var 5 st blodfläckar, ca 1x1 cm och 2x2 cm stora, alldeles blöta och färska! De satt uppe vid överkroppen, där jag legat med bröstet eller ansiktet. Det var absolut inte nån droppe bara, det var riktigt blöta fläckar, det konstiga är att jag blödde ingenstans! Inte näsblod, inte nåt sår, inte mens, inte ett spår av blod nån annanstans!

Jag hade inget blod på händerna heller, och inte tex på lysknappen i badrummet syntes nånting.

Efter ett tag somnade/slumrade vi iaf om, och när jag vaknade av klockan en timme senare var fläckarna alldeles stelnade, och mörkare i färgen som blod blir.

Jag tog foton på blodfläckarna, för det är helt oförklarligt! Vi har funderat mycket på detta men inte kommit fram till något.

Hoppas att någon har en förklaring att komma med...

• Mirrebirre

Har bilden på mobilen, och kan inte överföra den till datorn för tillfället. Men kan kanske göra det imorgon!

• veronicaq

usch ja hade tyckt de va jätte skumt o aldri slutat tänk på de!

läskigt värre

v.32 i magen!
  • Mirrebirre

mmm, verkligen konstigt!

Det var så skarpa och tjocka fläckar, massor av droppar i varje fläck, och inget blodstänk alls. Som om nån stått och droppat ner i min säng under en längre tid...

• Mirrebirre

ja... men hur? vi låg ju ett låst hotellrum..

men jag skulle bra gärna vilja veta om det var mitt eget blod (men varifrån??) eller nån annans?? nånstans måste det ju ha kommit från!

• Mirrebirre

nån som har hört talas om nåt liknande??

• veronicaq

lär ju inte vart från dej iaf!!om du inte hade nå sår lr liknande o de verkar ju inte som om den som sov där heller hade de.. så nån annans måste de ju va!

v.32 i magen!
Svar på tråden Nån som haft en upplevelse med oförklarliga blodfläckar?..