• Anonym (frustrerad)

Han är SÅ negativ!

Negativ inställning till allt. Allt jag säger vrider han till någonting negativt. Ingenting är speciellt bra.

Blir så jävla less på att leva med en så negativ person. Skiner solen så kommer det iaf snart att börja regna. Har ingen lust är det vanligaste som kommer ur hans mun.

Hur fan kan jag göra för att muntra upp honom lite?

• Svar på tråden Han är SÅ negativ!
  • solsken

Fråga hur han mår och vad han vill?

• Anonym (frustrerad)

Han säger att ham mår "bra"! Bara att han känner sej i botten nu efter att vi har haft en tuff period!

• Anonym (en till)

Jag känner igen min sambo i det du skriver!

• Anonym (frustrerad)

Anoym (en till) Hur kan det komma sej hos er då tro? Någon anledning?

• Anonym (en till)

Anonym (frustrerad)- Jag har faktiskt ingen aning. Hans mor är väl lite likadan, undrar om det smittat av sig?

• Anonym (frustrerad)

Kanske det! Men jag är en jäkligt positiv männsika, ser ofta ljuset i de mörkaste tunnlar. Han däremot, klappar ihop om nån släcker lampan. Snacka om att vara varandras motpoler..

• Minxy

TS: se det som att ni kompletterar varandra
    Min sambo är också en riktit tjurbulle....
    Om jag säger: "Kolla vad fint väder!" så kan jag vara säker på att han säger: "Det komemr regna ikväll/imorrn..."

*s* Han bara är sån - det går inte att ändra på. Ibland är det tungt att vara ihop med en människa som ser allt i svart, men det kanske är lika bra. Han är realisten/pessimisten i vårt förhållande - jag är optimisten

• Anonym (en till)

Haha då är du som jag då Jag tar inte så allvarligt på saker och ting och jag anser att allt fixar sig bara man vill!

• Anonym (frustrerad)

Minxy Det kanske är så, men det är ganska ofta man bara vill bita han i benet för han är Såå negativ. *frustrerande*

Anonym (en till) Samma här, men han däremot tar ALLVARLIGT på allt som händer som inte är av det bästa. Minsta tjaffs, minsta missförstånd blir förödande. Jag tänker mer att "Äsch, ny dag, nu skiter vi det där, osams blir alla" Så kan inte han göra.. Han ältar och vrider på det i oändlighet. Skulle fan kunna strypa honom då

• Anonym (en till)

Anonym (frustrerad)- Är du säker på att vi inte har samma kille?

• Anonym (frustrerad)

Kanske har det

• Anonym

Jag levde med en sådan person ett tag.
    Men han drog ner mig hela tiden psykiskt.
    Jag försökte hjälpa och stötta men tillslut tog jag slut innuti.
    Jag lämnade honom.

Ibland ångar jag det, men jag vet att han är likadan med sin nya tjej så jag är glad att jag slipper försöka laga honom mer.

• Anonym

Usch. Han kommer att dra dig neråt hela livet. Vill du verkligen dela ditt liv med en tjurpuppa? Ni kanske ni redan har gift er/har barn, men annars skulle jag ta en riktig funderare om jag var du. Livet är så mycket roligare om man omger sig med glada människor.

• LuMa

Mår han bra psykiskt? Har han alltid varit så här eller är det nåt som har kommit på senare tid?

Välkommen till FL, generaliseringarnas förlovade land!
  • Anonym

har också samma problem typ, jag tycker att saker ordnar sej medans han kallar sej realist och mej drömmare.. o är irriterad på mej för att jag TEX "tror att pengar komma regna från himlen"
    SÅÅ negativ..
    kan inte drömma om ngt för då blir han besviken...
    ser inte nån mening varför man ska leva......
    är lättstött
    blir lätt sur o irriterad
    kan inte ta kritik

Svar på tråden Han är SÅ negativ!