• Balin

Sex i samma ställning?

Min Sambo vill bara ha sex i missionären. Jag kan få lite panik att ALTID bara ha sex i den ställningen. Dessutom är det inte min favvo ställning utan det är bakifrån. Försökt prata med henne om det men hon vill bara i den ställningen tycker det är bäst. Är det andra som bara har sex i en ställning jämt?

• Svar på tråden Sex i samma ställning?
  • Anonym (lilla)

Vi byter flera ggr när vi har sex. Bakifrån, missionären, hon rider...

• Anonym (samma)

min sambo är som din sambo, alltid missionären, och jag är som du, bakifrån är bäst...
    Jag har försökt förklara för min sambo men det verkar gå in i ena örat och ut genom andra.

• korven72

hon kanske är obekväm me något? Du får testa att prata med henne igen... Ni kanske kan testa nån annan då och då och inte alla på en gång liksom *ler*

• Zimlis

Åhhh va surt.. o tråkigt.. jag hade blivit galen av bara en ställning (tyvärr hjälper ju inte det dej)
    Du får försöka prata igen.. o få henne att förstå att du vill gärna nått annat än bara missionären, för att du tycker bäst om bakifrån..
    Vet ju inte alls hur hon ser ut heller.. hon kanske har komplex för nått o tycker bäst om att ligga "gömd" under dej.

• Balin

Skönt att höra att någon annan har samma problem. Jag fårstår inte varför de inte vill variera sig. Vad gör det om inte alla ställningar är lika sköna. Om man älskar choklad glass så betyder de ju ínte att man avskyr vanilj.........

• Anonym (samma)
    Balin skrev 2007-05-16 14:16:57 följande:
    Om man älskar choklad glass så betyder de ju ínte att man avskyr vanilj.........
    precis!
    det är bra att testa andra ställningar, man lär känna varann på ett helt annat sätt då.
  • Anonym

min ville alltid att jag skulle rida honom men till slut fick jag säga rent ut: det är inte lika skönt för mej att göra det som att bli tagen ex bakifrån,fattar du inte det??så nu ändrar vi ställningar.

• Anonym (tjej)

Vi kör lite olika ställningar, missionären är dock lite högre mysighetsfaktor på, man kan kramas lite mer å så. En anledning till att jag inte gillade bakifrån förrut var att brösten inte är direkt till sin fördel. Har kommit över det nu Men det kan vara en sån enkel spärr för din tjej!?

• Balin

Problemet är väl om både tycker att den andra ställningen är den bästa, och ingen är beredd på att göra avkall. Som kille är man glad att man får något......så man kör på i samma spår. Men kan det vara så stor uppoffring att ha sex i enställning till? I alla fall en ställning som inte gör ont utan bara är ok.

• Anonym

Svar till anonym tjej.

Brösten måste väl se helt ok ut vid sex bakifrån. De hänger ju rakt ner och gungar gott i rytmen. Måste vara värre vid rid ställning då.

Svar på tråden Sex i samma ställning?