rosa flytningar vid BIM
Jag har BIM i dagarna och fick lite rosa flytningar i dag på fm. Testade negativt i morse.
Någon som varit med om det och varit gravid?
*hoppas*
Jag har BIM i dagarna och fick lite rosa flytningar i dag på fm. Testade negativt i morse.
Någon som varit med om det och varit gravid?
*hoppas*
japp, min syrra plussa förra veckan, och några dar innan plusset så fick hon lite rosa flytningar sa hon!! hoppas!!!
Åhhh...jag hoppas verkligen på ett plus.
Någon annan med erfarenheter?
Hej. Då jag blev med barn så fick jag rosa flytning. Det högg lite i livmodern på natten, men det var ju en vecka kvar till mens, så mensvärk kunde det ju inte vara. På morgonen hade jag en rosa flytning i trosan. Sen blev det inget mer. Har aldrig hänt förut så jag förstod att det var nåt annorlunda nu. Fick även ont i brösten nån dag senare, vilket man även kan få innan mens. Lite lurigt, men jag hade ondare än vanligt i dem. Kände på mig att jag var med barn och gjorde ett test samma dag som mensen skulle komma. Visade negativt. Mensen kom inte och jag gjorde ett nytt test en och två dar efter, visade jättesvagt plus, kunde knappt se. Fyra (eller om det var fem) dagar efter beräknad mens blev det ett starkt plus!! Måste ha haft ägglossning lite senare än jag trodde.. Man ska ju egentligen enl testen kunna se plus om man gör det samma dag som beräknad mens, men jag fick iaf vänta nån dag extra. Lycka till!!!!!
Tack för ditt svar..
Känner mig så nervös, har haft ett X och ett tidigt MF så jag
känner mig lite pessimistisk.
Någon annan?
jag väntar på min BIM. Har mensvärkar hela tiden och har haft i ca 2 vk. Har mått illa (men det har gått över). Har ont i brösten. Har testat mig i morses men det visade negativt. Men jag hoppas ändå. Men det konstiga är att jag har inga flytningar o har inte haft på två veckor och det brukar jag ha. Finns det fortfarande en chans att jag är gravid tror ni?
Peppelina: Låter som du har chans att vara gravid. Första tecknet kan ofta vara mensvärk. man har ofta samma symtom på graviditet och mens.
Det verkar ju som att du har symptom. :)
Du får väl helt enkelt vänta och testa imorgon eller om några dagar igen...
Önskar att man slapp denna väntan.
ja, det känns så, men om jag har alla dessa symtom borde det väl synas på stickan väl? Borde jag inte ge upp?
Till dig: Många utav mina vänner har haft MF och sen blivit gravida på en gång efter....eller bara någon månad efter - hoppas det går vägen för dig. Jag ska verkligen hålla tummarna..
Så länge inte mensen har kommit behöver man inte ge upp..
Som för mig kanske? Det syntes inte på stickan förren typ fem dagar efter beräknad mens.. Jag gick över men ingtet syntes förrän då. Olika på hur ägglossningen kommer och när befruktningen sker.
Neeaa - du är ju vis!
Haha... vis?