• AMV

Bodylotion med skimmer?

Nån som kan rekommendera en bra bodylotion med skimmer?

Jag har hittills använt ACO:s Time Shimmering lotion men den har visst utgått. Helst vill jag ha en som är oparfymerad eller luktar väldigt lite, t.ex Åhléns variant luktar för mycket.

• Svar på tråden Bodylotion med skimmer?
  • Alle

Nivea har också en.

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • MrsWa

apoteket har en superbra, minns inte vad den heter men tuben är vit.

• MrsWa

aha sorry...läste visst inte hela din fråga innan jag svarade. det var den som hade utgått som jag syftade på.

• Nevada

neeeej har apotekets utgått?! jag som planerat o köpa den den bästa.. efter den kommer nivea. Lumene har en också.

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren !
  • AMV
    Nevada skrev 2007-05-16 16:21:29 följande:
    neeeej har apotekets utgått?! jag som planerat o köpa den den bästa.. efter den kommer nivea. Lumene har en också.
    Var inne och frågade idag men hon sa att ACO valt att dra in den fast den varit populär och många frågat efter den :(
    Doves har också fint skimmer men den stank ju verkligen, till sist började t.o.m maken klaga.
  • MrsWa

lush kanske har? det mesta glittrar ju därinne...

• Nevada

Men vafän.. varför ska dom ALLTID ta bort saker man börjar tycka om?!
    Fattar inte det..

Hehe låter inget vidare med lukten alltså.. hade du kollat åhlens sån då?
    Den har jag hört ska va bra iallafall.. nej såg just nu att du inte gillade den.

Lumenes då?

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren !
  • AMV

Ska väl ta och maila ACO och gnälla.
    Det är så himla bökigt med krämer när man inte klarar av starka dofter :( Lush har mycket riktigt en fin också men den är parfymerad med vanilj och luktar jättemycket. Lumenes kanske jag ska kika på faktiskt, tack för tipset.

• MrsWa

aha ja det är ju klart...det finns ju inget hos lush som inte luktar.

• the Makeupartist

Testa bronze smoothie eller guld smoothie från Moyana corigan man blir både brun och får fint skimmer.

• Aikmans Girl

Jag har använt Dove i över ett år nu och den är jättebra, dessutom skimmer i.. Blir jättefint på huden..

Vi längtar efter ett +
Svar på tråden Bodylotion med skimmer?