• alexis2006

Nån mer än jag som sover med öronproppar?

Är det bara jag?

Många i min bekantskapskrets tycker jag är knepig som sover med öronproppar, de säger att de skulle dö om de inte hörde deras barn andas på natten.. jag vet att han andas, jag är lugn! Nån mer?

:)

• Svar på tråden Nån mer än jag som sover med öronproppar?
  • Malin med Tim

Jag började sova med öronproppar när jag fick barn, man hör ju om de skriker ändå, klarade inte av att höra de små ljuden, jag bara vaknade hela tiden

Ibland sover jag bar med en öronpropp så att jag hör lite men om det är sambons natt sover jag gärna med båda Sambon använder också öronproppar.

• alexis2006

Hahha! Jag oxå! Jag lägger ner det öronproppsfria örat i kudden.. så är det bara att lyfta lite då man hör nåt skumt...! Hihhi! Jag vaknar oxå för minsta lilla.. sambon snarkar oxå så öronpropparna är ett MÅSTE i vår sängkammare!

• alexis2006
    Malin med Tim skrev 2007-05-16 18:19:23 följande:
    Skriver under
    :) Då är jag inte så knäpp som väninnorna säger!
  • FruAnna

Lillkillen sover i eget rum, annars hade jag aldrig klarat mig utan öronproppar. Så fort vi är bortresta och måste dela rum med honom använder jag det på båda öronen. Det går utmärkt!

• alexis2006
    FruAnna skrev 2007-05-16 18:26:15 följande:
    Lillkillen sover i eget rum, annars hade jag aldrig klarat mig utan öronproppar. Så fort vi är bortresta och måste dela rum med honom använder jag det på båda öronen. Det går utmärkt!
    :) Alexis ska snart få eget rum.. jag har ont i öronen efter att ha haft dem varje dag i 7 månader! Sen får man väl sparka på sambon så han kniper käft när han sover.. :D
  • idis78

Jag har oxå öronproppar. De nätterna mannen jobbar sover jag med bara en.

Svar på tråden Nån mer än jag som sover med öronproppar?