• niiina

Tips på festhäfte mm till 30-års fest?

Hejsan!
    Min sambo fyller 30 år nu i Juli och jag håller på att planera en överaskningsfest, vilket jag inte känner mig helt säker på. Bl a funderar jag på att knåpa ihop ett festhäfte men har ärligt talat ingen aning om vad man kan fylla ett sådant med Så om nån har tips så mottages det tacksamt. Och extra kul hade det varit att få titta på något exempel.. även tips på lekar, dukningar osv.

(Och så en sak till. Skriv helst inget om detta i min gästbok ifall han skulle råka se )

Tack på förhand

• Svar på tråden Tips på festhäfte mm till 30-års fest?
  • misslobaloba

Jag har tips på kul grej till dukningen.
    Bordsplacering med gästernas namn omkull kastat så det blir kuliga grejjer så får det leta upp och lista ut själv.
    tex alex (axel) det var det enda jag kom på nu....
    jag tror det finns hjälp på nätet

• niiina

Är det kanske ovanligt med festhäften på 30-årsfester? När jag söker på nätet så hittar jag bara festhäften i samband med bröllop.

help!

• PSYCCO

åhåå, jag trodde det var ett presenthäfte . . typ en tatuering, en spa-weekebd, en go-cartkörning . .ja, typ . så. Du menar tills själva festen (sånger etc). Klart du ska ha det!!! Just för att ingen annan brukar ha det tycker jag. Lite blder på honom när han föddes, i tonåren etc. . . Kul idé! Lycka till!/Ulla

Svar på tråden Tips på festhäfte mm till 30-års fest?