Pris på Converse i USA
Är det nån som vet hur priserna på Converse All Starskorna, både barn- och vuxenstorlekar, ligger i USA?
Har ni några andra tips på märkeskläder som kan vara värt att köpa i USA?
Är det nån som vet hur priserna på Converse All Starskorna, både barn- och vuxenstorlekar, ligger i USA?
Har ni några andra tips på märkeskläder som kan vara värt att köpa i USA?
Kolla här! www.converse.com
Är det inte typ halva priset jämfört med Sverige?
Bor i usa, och köpte ett par rosa converse till min 3 åriga dotter för 25 dollar häromdagen. Men de coolaste skorna är Pro-keds. Det är converse skor men med mycket roligare mönster på. Älskar Lilly Pulitzer barn kläder annars. De har de gulligaste klänningarna, lite dyra men hållbara och sååå söta. Kolla upp Zappos.com för billiga skor i USA. Good luck.
Men blir det inte samma pris om man räknar med frakt etc? Det fanns ju många fina så man blev ju lite sugen att shoppa
Om man är i USA ska man absolut ta sig en titt på GAP, Gymboree, Ralph Lauren Kids
Men innan man går in på Ralph Lauren kan man ju ta sig till nån av outlet affärerna, så kanske risken minskar att bli ruinerad...
tex Marshalls, TJ MAXX eller ROSS
De har ALLA coola märken nästan i en enda röra, så man får verkligen stå o bläddra galge för galge för att hitta fynden... Men tex köpte jag helt set byxor o top Calvin Klein från förra säsongen (men vem bryr sig liksom...) för 10 dollar, alltså ca 70 spänn!!!
Allt de säljer är äkta, det är dock från föregående säsonger... Där handlar jag o min karl MASSOR till våra barn, SEN går vi till märkesaffärerna o kompletterar om det var nåt speciellt vi var ute efter..
Vi åker till USA ca en gång/år, min bästa kompis bor i Florida med hennes familj, himla mysigt!!