• Anonym

könssjukdom som har samma symtom som svamp??

Jag har försökt att bota min svampinfektion nu i veckor men nu börjar jag undra om det kan vara en könssjukdom.
    Ska vänta en vecka till sen går jag till doktorn. Har inte varit otrogen, är nu rädd att killen varit det

Vet någon om det kan vara nåt skit jag har som har samma symtom som svamp???

• Svar på tråden könssjukdom som har samma symtom som svamp??
  • Anonym

Hej jag hade hjäte problem med underlivet för några år sedan kommer in på kvinnokliniken jag sa till dokorn att jag trode det var svamp han tog prover jag hade för mycket anala bakterjer i önderlivet en salva i 7 dagar sen var det problemet borta kolla
    med din kvinnoklinik där får du ju all hjälp och är det alvarligt då ficksar man det på engång lycka till.

• Anonym (samma här)

Jag har också samma problem som du.
    Haft såhär i snart 3 månader nu, och det är jättejobbigt.

Sveda och klåda, inte så mycket inuti slidan, utan mest på blygdläpparna och kring analen.
    Slemhinnorna känns torra.

Testat allt.
    Det är inte svamp, inte klamydia och inte gonorre.
    Inte trichomonas eller streptokocker.

Min gyn säger att besvären beror på torra slemhinnor, men jag misstänker själv att det är kondylomvirus, hört att det kan klia och svida när vårtorna bildas.

Mina besvär kom nämligen ca en månad efter oskyddat sex med ny partner.

Ska på kontroll om ett par veckor, så får hon kolla om hon ser nån slags hudförändringar som inte syntes för två månader sen när jag var hos henne.

Det är verkligen såå jobbigt att ha ont därnere..och dessutom att inte veta vad det beror på.

Svar på tråden könssjukdom som har samma symtom som svamp??