• Mollan E

Var finns "bebis"tröjor i Linköping?

Undrar bara om någon vet vart man kan köpa en sån där mamma-tröja som det står "bebis" på magen någonstans runt Linköping? Vet att de finns på nätet men vill ju gärna testa först...

Och har någon någonsin sett en tröja som det står "bebisar" på istället om det är tvillingar? Finns de överhuvudtaget?

• Svar på tråden Var finns "bebis"tröjor i Linköping?
  • Mangesfru

Ja jag har sett en tröja som det står bebisar på. Det var på nätet någonstans. Jag hittade inte någon bebiströja på grow in life när jag var där för några veckor sedan.

• Znuttan6
    Vet bara en sida på internet där jag sett tröjan där det står "bebisar"

www.rofa.se
  • Mollan E

Tack för tipsen!
    Bebisar-tröjorna på internet såg verkligen fina ut, kanske vågar man beställa utan att ha provat? Någon gång växer man väl i den om den skulle vara för stor...

Någon mer?

• Fido06

Jo jag har sett dem i affären bredvid "Village" på Storgatan tror jag.(kommer inte på vad den heter nu...). De säljer lite allt möjligt, inredning, designprylar m.m. Undrar om de inte hade nån som det stod bebisar på också...?

• Mach

Fido:Tror den heter Lilla varuhuset eller nått liknande

• Mollan E

Tack för svaren!
    Frido06: Fick också för mig att jag sett dem någonstans däromkring, men det var innan det var aktuellt för min del så jag la det inte på minnet, men nu vet jag vart du menar! Tack! Ska dit idag om ultraljudet fortfarande visar två små knott :)

• Mollan E

ja just det! Det är på Epok jag sett dem!

• MeandHim

Jag hade en tröja det stod bebisar på när jag väntade mina tvillingar (hann använda den en gång sen föddes dom för tidigt o klarade sig inte)Fick den av en kompis. Tror hon beställde den på internet www.rofa.se

Svar på tråden Var finns "bebis"tröjor i Linköping?