Gratis aupair sidor?
Vi bor i London och skulle vilja skaffa en Aupair. Ar det nagon som har nagra forslag pa gratis aupair tjanster?
Vi bor i London och skulle vilja skaffa en Aupair. Ar det nagon som har nagra forslag pa gratis aupair tjanster?
Hej!
I Arbetsförmedlingens tidning (kanske inte ens existerar i pappersform mera ) fanns förr iaf en stor sektion med au pair annonser. Kostar kanske att lägga in där, men kanske värt att kolla upp?
Tack for tipset, har redan testat dar
Det finns www.greataupair.com/ men den kostar nog lite grand. Annars tipsar jag om www.gumtree.com.
Ta inte illa upp, men det är lite snålt att inte vilja betala för en agentur då agenturerna är till för au-pairernas säkerhet, inte alltid lätt för unga tjejer att klara sig på egen hand i ett nytt land.
Har själv varit nanny i London och söker enbart jobb genom agenturer eftersom man vet att familjerna blivit intervjuade och att de har råd att anställa en.
Lycka till i alla fall! Lägger du in en annons på gumtree så kommer du att få massor av svar!
Hej, vi ville helst ha en svenska aupair. Funkar det pa gumtree ocksa?
Ok, misstänkte att ni redan testat där. Var det enda jag kunde komma på.
Måste nog hålla med (inte illa menat) föregående "talare"; har själv varit au pair - dock i USA - och det är definitivt en trygghet för au pairen att åka genom en agentur. Såg tyvärr flera exempel där det inte funkade så bra mellan au pair och värdfamilj, och de som åkte "privat" fick ett helvete.
Jadå, det finns många som redan är i England som söker nya au-pairtjänster på gumtree.
Annars får ni se till att sprida ryktet bland vänner och bekanta, kanske någon känner någon som är intresserad av att jobba som au-pair.
Har ni förresten haft au-pair tidigare? Jag har massor av bra tips på hur ni ska göra om ni vill att er au-pair ska trivas hos er! Säg till om du är intresserad så kan jag maila till dig =)
Hittade de här på londonsvenskar.com :
Peek-a-boo Childcare
Hemsida: www.peekaboochildcare.com/
Swedish Connection
Hemsida: www.swedishconnection.co.uk/
Petite Pumpkin Au Pair Agency
Hemsida: www.petitepumpkin.co.uk/
100s Au pairs
Hemsida: www.100s-aupairs.co.uk/
ABC Au Pairs
Hemsida: www.abc-aupairs.co.uk/
The London Au Pair & Nanny Agency
Hemsida: www.londonaupair.co.uk/
MIKSO Au Pair-förmedling
Hemsida: www.mikso.se/
Scanaupairs
Hemsida: www.scanaupairs.uk.com/
Du kan ju annonsera i några svenska lokaltidningar. Har själv hittat en svensk familj boende i Australien på det sättet.
MIKSO kom ofta upp när jag googlade. Hihi, här var det en som hade tråkigt...
Har ni mer än ett barn förresten?
nej, bara en liten pojk pa 6 manader
Bara så ni vet så får ni inte lämna ett barn under två år ensam med en au-pair. Ni borde kanske fundera på en mother's help istället =)