• Mia83

Träna i Uppsala, Fyrishov eller Nautilus?

Ska börja träna.
    Har begränsat urvalet till fyrishov och nautilus, eftersom jag vill ha tillgång till simhall samt relax.
    Några tankar?
    Fyrishov verkar ju bäst om man ser till p-kostnaden....

• Svar på tråden Träna i Uppsala, Fyrishov eller Nautilus?
  • Millimina

Ja, ställ dig dessutom på seminariets parkering... ännu billigare. Men, hur är det med svettis då? De har ju också bassäng. Har aldrig varit där dock, då jag är en friskis-svettistyp

• Mia83

Seminariets parkering? Vilken är det?
    Vet att det finns en på andra sidan ån som kostar 500kr per år, det var den jag tänkte på.

Svettis vet jag inget om, men ska kolla upp det då!

• vallis

Mia83: Jag tränar på friskis & svettis på väderkvarnen. Man har tillgång till fyrishov 2 dagar/vecka (vattengympa)
    Friskis och svettis kommer att öppna en ny och stor  anläggning i Ultuna, tror att domm öppnar den i aug 2007.
    Om du vill ha allt i ett ,då är nautilus ett bättre val!
    Tror att fyrishov är dyrare än nautilus.

Lycka till !

• Mia83
    vallis skrev 2007-05-18 09:10:59 följande:
    Mia83: Jag tränar på friskis & svettis på väderkvarnen. Man har tillgång till fyrishov 2 dagar/vecka (vattengympa)Friskis och svettis kommer att öppna en ny och stor  anläggning i Ultuna, tror att domm öppnar den i aug 2007.Om du vill ha allt i ett ,då är nautilus ett bättre val!Tror att fyrishov är dyrare än nautilus.Lycka till !
    Hej!
    Nja, nautilus var lite dyrare på årskortet, det är därför jag funderar främst på fyrishov - eftersom parkeringen ju dessutom kostar skjortan nere på stan.
Svar på tråden Träna i Uppsala, Fyrishov eller Nautilus?