kan inte sluta tänka på honom!
Jag vet egentligen inte varför jag skriver det här. Jag känner nog att jag behöver prata av mig lite. Få ur mig mina tankar och känslor och höra vad människor som inte känner mig ser på saken. Kan inte prata med mina vänner heller. Inte om det här!
För att göra en lång historia kort handlar det om en kille vi kan kalla för Daniel. Träffade Daniel första gången när vi var små och han har min första stora kärlek och min allra bästa vän. Vi hände ihop några år men tappade sedan kontakten.
Några år senare träffade jag honom på krogen och det klickade direkt. Vi hade så mycket och prata om. Efter den kvällen ringde vi och messade varandra ganska mycket. Vi började även festa ihop och det slutade alltid med att vi gick hem tillsammans. Eftersom han visste hur jag kände och det aldrig blev något seriöst mellan oss så trodde jag att han bara var ute efter att han någon och mysa med på fyllan. Men eftersom jag var kär i honom så kunde jag inte sluta träffa honom. Efter något år så bestämmde jag mig för och gå vidare och slutade höra av mig till honom. Träffade på honom av en slump och han berättade för mig att han var kär i mig och att han ville att vi skulle bli seriösa! Någon vecka efter det blev han tillsammans med en annan tjej men sa att jag egentligen var kär i mig och att det skulle bli vi någon gång i framtiden.
Jag pratade med min barndomskompis för några veckor sedan och hon berättade att hon hade träffat på Daniel på krogen och att han hade frågat efter mig. Han och hans tjej har tydligen gjort slut också.
Problmet är att jag har sambo och barn nu! Min sambo är en toppen människa och en underbar pappa. Men det känns som om vi är tillsammans för att det ska vara så. För vårat barns skull. Kommer nog aldrig kunna känna på samma sätt som jag gjorde för Daniel. Jag blir galen på det här, vet att det aldrig kommer bli vi två igen. Bor inte ens i samma stad längre så kommer säkert aldrig se honom igen. Men ändå kan jag inte sluta tänka på honom.