• mimmi006

Våtrumsmatta

Jag letar febrilt efter snygga våtrumsmattor till vårt nya badrumsgolv, men hittar ingen!!! Helst skulle jag vilja ha en svart- och vitrutig matta eller möjligtvis grå och vit. Någon som har nåt tips?

• Svar på tråden Våtrumsmatta
  • pr32

Enda gråvita jag vet är en som ser ut som stenar... Är det vägg- eller golvmatta du är ute efter?

~¨~¨~om musik är kärlek, så spela!~¨~¨~
  • pr32

Läste noggrannare nu...det är golv du söker.

Har du kollat tarkett.se? De har ju MASSOR med mattor.

• mimmi006

Inte våtrumsmatta tyvärr... plastmattor finns det gott om, men annars finns det "stenimitation" och enfärgade, melerade varianter. Forbo hade en ljusgrå som jag kan tänka mig, funderar på att måla rutorna själv... Nån som har målat på en våtrumsmatta?

• pr32
    mimmi006 skrev 2007-05-18 18:22:23 följande:
    Inte våtrumsmatta tyvärr... plastmattor finns det gott om, men annars finns det "stenimitation" och enfärgade, melerade varianter. Forbo hade en ljusgrå som jag kan tänka mig, funderar på att måla rutorna själv... Nån som har målat på en våtrumsmatta?
    Ja det är just den stenimitation som är den enda grå mönstrade jag kan minnas att jag sett. Sen har jag sett en gråmelerad som va som oregelbundet rutmönster i.
  • mimmi006

Ja, jag tror att det fanns en med skiffermönster, tror att det var Armstrong... lyste dock plast lång väg

Svar på tråden Våtrumsmatta