• Anonym (undrande)

bröstförstoring i göteborg

undrar om det finns någon här som gjort en bröstförstoring i göteborg, skulle vilja få någon klinik rekomenderad, har två småbarn nu och undrar hur lång tid det tar innan man fungerar som normalt igen?? Berätta!!!

• Svar på tråden bröstförstoring i göteborg
  • Anonym

Har själv inte gjort nån förstoring. Men jag har kompisar som gjort, och jag rekommenderar Art clinic.

• Anonym (undrande)

ingen mer????

• Nisses lada brinner

Carlanderska skall vara bra!

• hostlyckan

Hejsan
    Jag har själv förstorat mina bröst på Art clinic av en doktor som heter Pelle Sahlin. Jag tyckte det kändes tryggt och säkert och jag är idag mycket nöjd med min byst.Lagom stor. Jag kan rekomendera Art Clinic

• Anonym (undrande)

känns som det i såna fall blir calanderska eller art clinic, hmmmm varför ska det vara så svårt för att bestämma sig.... en annan fråga det blir nog gelehallon men varför finns det typ ruggliga o släta va fasiken är det för skillnad?? o ska man lägga det i armvecket eller inte???

• hostlyckan

När jag gjorde det på Art clini för 4-5 år sedan så la de inte in via armhålan men det kan ju ha ändrat sig.Ang gelehallon så fick jag på min konsultation se bilder på "vanliga" inlägg och gele hallon och man såg ingen skillnad. Jag tror att man inbillar sig att skillnaden är större än vad den är. Det kanske gör skillnad också hur man själv ser ut och hur stora man ska lägga in. Själv är jag ganska stor och la in 350g och det var lagom på mig.
    Ang gelehallon så är/var de mycket dyrare än "vanliga" men det kanske också har ändrat sig.

Art clinic kändes som jag skrev tidigare mycket seriösa de ringde tom upp mig efter ett par dagar och frågade hur jag mådde, vilket överraskade mig.

• Anonym (undrande)

hostlyckan, hur ONT gjorde det efteråt, ja är mest rädd för smärtan efteråt hur man ska fixa vardagen, typ som ta hand om barnen städa laga mat osv.... 350 låter väldigt mycket i mina öron hur stort blev det efteråt, vilken kupa, jag är nog glad om jag får en liten c eftersom jag inte är så himla stor 167 o 52 kilo, va tror du...

Svar på tråden bröstförstoring i göteborg