Bästa tårtfyllningen??
Hjälp mig att komma på den underbaraste tårtfyllningen som finns till min dotters två-års tårta!
Jag ska göra en stor rosa barbapappa (Chels favvo) men har ingen aning om va f*n jag ska fylla den med!!
Var lite inne på nåt fudge liknande.. Men jag vet verkligen inte.. Har ju aldrig smakat det och så ska det komma så mycket folk så det vore jobbigt om den inte vart god.. :-S
Så jag tänkte satsa på ngt som är beprövat!!
Så om alla tårtbakare här på fl kan ge mig sina smarrigaste tips så är jag, dottern och alla gäster evigt tacksamma!!
Gärna tips också om vad jag ska använda till att göra barba-skalet på tårtan.. Den ska vara rosa med vita ögon och svarta puppiler..
Kräm!//Emlan
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-18 16:59:59:
Hej igen!
Vill bara lägga till..
Skulle gärna göra en lite mer avancerad tårta. Bara jag vet att ngn testat den och att den är fantastisk!
Vill baka bottnarna själv också och dom får mer än gärna vara nåt annat den klassiska tårtbottnen.. Typ blockchoklad eller toblerone i eller så..
Ps. Kan tyvärr inte ha glass i den då den ska transporteras till en park där vi ska ha kalaset och kommer att vänta i bilen medan vi äter smörgås tårta.. :-S