• Annabel

Någon som gjort Ivf via varbergs sjukhus...???

jag har hört att de inte gör själva ingreppen där ..stämmer det eller hur funkar det??

jag tillhör själv halland (så ja fick göra kontraströntgen där ) men hade fått berättat för mig att vi då troligtvis kommer få göra behandling mm i gbg  (sahlgrenska el calanderska)....men nu fick vi en kallelse till varberg sjukhus.

hur gjorde ni?

• Svar på tråden Någon som gjort Ivf via varbergs sjukhus...???
  • Laelia

jag tror dom delar av halland, norra får gå på SU. Jag vet inte säkert men det är vad jag hört
    lycka till

• Tindra04

Vad jag vet så görs ingen IVF i Varberg. Jag bor i Halmstad och vi fick komma till SU. Men jag vet att vissa kommer till Carlanderska och vissa till Cura i Malmö. Men bor du i Varberg så är det nog troligast att du kommer till SU.

Tindra 04 - Med tvillingar i magen
  • Tinselflickan

Jag gjorde en laparoskopi där och då berättade de att de gjorde privata ivf:er där. Med tanke på att SU fått det hett om öronen och lägger ut en massa ivf på andra kliniker för att kunna hålla vårdgarantin är det inte helt otroligt att de köper tjänsten av Varberg. Men jag vet inte säkert.

• Annabel
    Tindra04 skrev 2007-05-19 23:24:38 följande:
    Vad jag vet så görs ingen IVF i Varberg. Jag bor i Halmstad och vi fick komma till SU. Men jag vet att vissa kommer till Carlanderska och vissa till Cura i Malmö. Men bor du i Varberg så är det nog troligast att du kommer till SU.
    är så jag hört också. va därför ja blev så förvånad när vi blev kallade till vbg nu.
    bor i kba så jag hoppas ju verkligen att det blir i gbg!
Svar på tråden Någon som gjort Ivf via varbergs sjukhus...???