• Anonym

Anonyma sms?

Finns det något sätta att skicka anonyma sms på fortfarande? Jag hade behövt komma i kontakt med en person jag absolut inte vill ska ha mitt mobilnummer (och har telefonfobi så vill helst undvika att ringa).

• Svar på tråden Anonyma sms?
  • jenny99

Om man har en mobil med abonnemang så finns inställningar att göra där där nummer ej visas.
    Gäller kanske en aning nyare mobiler.

Om man har vanligt kort man fyller på med pengar så kanske det hjälper att skriva in #31#nummer

Tror jag.

• Anonym

Fungerar det fortfarande då? Har nämligen läst att tjänsten är borttagen pga. sms-mobbing.

• Me76

Nummret visas i sms ändå om man gör så. Har en kompis som alltid har privat nr när hon ringer men när hon skickar sms så står d vem d e från. Finns ju massa sidor på nätet som man kan skicka anonyma sms.

• Anonym

men kan mottagaren svara på dom då?

• aragon

Du blir INTE anonym om du trycker #31# gäller BARA när man ringer.....
    Innan kunde man trycka tror det var 0 innan  för att kunna vara "hemlig" via SMS men där jag har mitt abonemang (stavas det så?) tog de bort det pga MYCKET hot....
    men testa som Me76 så kan Du ju skicka VIA datorn

Är BONUSMAMMA på heltid och ÄLSKAR dessa barn
  • Anonym

En adress till sms på nätet. Har Ni det???

• ElsaEbbesMamma

men, om man skickar anonyma sms från mobilen....(vet om man har halebop så tror jag att man kan gå in på deras hemsida, så står det hur man gör för att få anonyma sms..) kan de svara då på ditt sms?

Elsa 060429 *mammas gosa* www.justfuckinggoogleit.com/
  • Micke Geting

Eller köper du ett begagnat kontantkort på Tradera, kan man få för 10:-, så spelar det väl kvitta om nummret syns för ingen kan ju veta att det är från dig.

• Tessideluxe

Du behöver ju inte ens köpa ett begagnat kort. Köp ett kontaktkort i affären och låt bli att registrera det!!

• Micke Geting

Tänkte bara att det är billigae att köpa ett på Tradera.

Köpte själv ett comviq kontant där, men gamla bonusprogrammet där man får betalat när man blir uppringd. Fanns 10:- kvar att ringa och jag 25:- för alt med frakt. :)

• Tessideluxe

Jo, men då kan ju kortet ändå spåras tillbaka till dig på ett enkelt sätt genom säljaren...

Svar på tråden Anonyma sms?