• Anonym

Hur säger man att man vill ha sex med nån??

Jag är såå fysiskt attraheterad av en kille.. vi pratar en del och så och har kyssts men mer blir det inte.. han vill inte ha ett förhållande nu. Nu när jag vet var han står så känner jag ändå att jag så gärna vill ha sex med honom.

Men hur säger man nåt sånt utan att det låter slampigt??

Har tänkt på saker att säga, men allt låter skumt i mitt huvud..

t.ex: - Vi hade sex inatt i min dröm. och hoppas att han fattar att om jag drömmer om det så vill jag ;)

eller: - Jag kan inte sluta tänka på hur det skulle vara om vi hade sex. För uppenbart eller? låter lite desperat också, som att jag inte tänker på annat (vilket jag knappt gör iofs..haha )

Sen kom jag inte på nåt mer.. har ni några förslag hur jag ska gå till väga? Jag vill som sagt inte verka slampig och för "needy" men ändå få fram budskapet. Resultatet ska bli att vi har sex :)

Tacksam för alla förslag!

• Svar på tråden Hur säger man att man vill ha sex med nån??
  • arianne03

Om du bara fortsätter när ni kysser varandra, funkar inte det?

Eller så kan du ju fälla lite allmänna kommentarer om hur du absolut inte vill binda dig, och vad skönt det vore att ha ett kravlöst förhållande
    Passa dig bara så du inte faller dit o blir kär :-O

• Anonym (...)

Om "kemin" mellan er stämmer och allt sånt så kommer ni nog att ha sex i sinom tid utan att du behöver säga något, men jag förstår hur du känner ändå..
    Kan du inte försöka börja med att förföra honom lite, visa lite mer att du vill ha sex med honom??
    Jag vet att det är svårt, men vill man så kan man
    lycka till

• trollkarl

gå fram o säg "gänga är inte o tänka på eller"?

• spiritsinlove

knulla?

- alla stavfel är medvetna -
  • sistersledge

Det skulle säkert funka om du bara låter det hända när ni kysser varandra. Låt kyssarna går över till hångel och smek så är ni nog framme snart. Han kommer säkert inte att kunna motstå dig då.

• Anonym (Kille)

ta för dig nästa gång ni kysser, typ bara gå ner och sug av honom. Fungerar alltid. Och har aldrig tyckt en tjej som gjorde det på mig, att hon var slampig, needy eller något annat! go for it

• spiritsinlove

Fattar inte...är slampig synonymt med kåt?

• Anonym (Kille)

spiritsinlove: nej slampigt är en felaktig syn på att det inte är okej för tjejer att vara kåta och ha sex.

• spiritsinlove
    Anonym (Kille) skrev 2007-05-19 13:47:04 följande:
    spiritsinlove: nej slampigt är en felaktig syn på att det inte är okej för tjejer att vara kåta och ha sex.
    Mm..sant..Den synen är av ondo och måste utplånas
  • Anonym (Kille)

helt rätt :) hade varit jäligt tråkigt om bara killar fick ha sex :P vem skulle man då ligga med om man inte är homo?

• spiritsinlove
    Anonym (Kille) skrev 2007-05-19 13:49:36 följande:
    helt rätt :) hade varit jäligt tråkigt om bara killar fick ha sex :P vem skulle man då ligga med om man inte är homo?
    Uppblåsbara ting?
  • Anonym (Kille)

nja fast dom suger inte lika bra som ni tjejer gör :P

• spiritsinlove
    Anonym (Kille) skrev 2007-05-19 13:52:34 följande:
    nja fast dom suger inte lika bra som ni tjejer gör :P
    Hahaha oooooj va konstigt Dammsugaren då?
    OT ts..sorry..
  • Anonym (Kille)

haha nejtack :) då vill jag att en tjej gör det. skadar ju itne om hon ser ut som dig heller :P

sorry OT

• Anonym

Trollkarl: haha.. klockrent! den tar jag!

• Anonym

Spiritsinlove: Nja slampig... menar bara att jag inte vill skrämma bort honom med att låta som en desperat kåt kvinna...haha

Svar på tråden Hur säger man att man vill ha sex med nån??