hemglassbilen kom inte!
har ni vart med om det? det regnade men den ska väll komma ändå? första gången jag tänkte handla, skyndande mej hem från jobbet : (
har ni vart med om det? det regnade men den ska väll komma ändå? första gången jag tänkte handla, skyndande mej hem från jobbet : (
Har hänt här flera gånger, barnen blir ju jättebesvikna. Har ringt in och klagat samt skickat sms. Nu skiter jag i glassbilen och åker till stan istället, irriterande!!!
varför gör dom så??
Undrar det med! Första gången skyllde de på att bilen gått sönder så han kom 2 timmar senare, helt okej sa jag, sånt kan ju hända vem som helst. Andra gången kom den, men på helt fel dag. Efter tredje gången skickade jag ett sms och de har fortfarande inte svarat. Stora tösen blev ju jätteledsen här hemma för att glassbilen struntade i henne.
den kom inte alls igår! väntade flera timmar
Men ring in till dem eller skicka ett sms och se om de hör av sig. Skäll lite på dem med, de kan de behöva!
Hänt oss också, Första gången vi skulle handla från glassbilen med sonen , Han vart ju jätte besviken .
jag mejlade å skällde
kanske ett i lands promlem¨
men ja skyndade mej hem jätte mkt för att hinna
nu kommer dom inte förrän 2 veckor!
vi bor långt från affärer : (
Till vår "by" ska den komma mellan 20.00-20.30 men kommer alltid runt 21.00-21.40 om den kommer alls . Jättehärligt med barnen som gott och lagt sig och vaknar av deras jingel. Tack!
Står dessutom att de har en hållplats på vår gata (enl. hemsidan) men enligt tjejen som kör så har dom inte alls det utan stannar 500 meter åt andra hållet. Bra att veta vart dom stannar om dom vill ha sålt något.
ställer dom in om de ösregnar??
Kanske inte kom för att det var klämdag?