• Mael

Vi gravida från spraystart v 14

Här hänger vi som blev gravida efter spraystart i v 14!!

- The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 10:16:42:
    Här är vår BF-lista och kalender:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m21092836.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-13 15:45:35:
    Då tråden går ut kommer här en del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m23734346.html
  • Svar på tråden Vi gravida från spraystart v 14
  • Mael

Vi provar oss fram helt enkelt. Nu finns tråden så blir den vad vi gör den till.

Jag har nog så sakteliga börjat smälta dagens nyhet och är helt slut!
    Ska snart pilla in en kladdis och lägga mig och sova någon timme. Vi får gäster i kväll.

KRAM TJEJER!!!
    HAR NI FATTAT ATT VI SKA HA BARN I JANUARI?!?!?!?!

- The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • jamis

Mycket bra Mae!!

Och Nej, jag har nog inte fattat att vi ska ha barn i januari! Men jag tycker att det blir perfekt !

Jag har då dessutom hunnit jobba 7.5 månader på mitt jobb så jag får bättre föräldrapenning än om jag pluggat och det är inte helt fel

Ska vi ha en BF-lista? Jag får inte ordning på mitt BF, enligt ÄL så är det den 18/1... Hur har ni gjort med uträkningen?

Jam, BF 18/1 eller 23/1

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • jamis

Hej Honeyflowers! Kul att du hittade hit!!

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • jamis

Tycker jag med

När hade du ÄP, honeyflowers? Hur räknade du ut ditt BF?

• jamis

Honey: När du reggar din graviditet kommer du att se att det blir lite konstigt... tyckte jag iaf...

• jamis
    BF-Lista
    Honeyflowers, BF 21/1
    Jam, BF 23/1
Svar på tråden Vi gravida från spraystart v 14