Bra bh:ar??
Hej!
Undrar om det finns något bra ställe på nätet att beställa bh:ar på!Är i v 21 och mina bröst har vuxit något fruktansvärt, min vanliga bh klarar inte av att ge bra stöd!
Jätte tacksam för svar!!
Hej!
Undrar om det finns något bra ställe på nätet att beställa bh:ar på!Är i v 21 och mina bröst har vuxit något fruktansvärt, min vanliga bh klarar inte av att ge bra stöd!
Jätte tacksam för svar!!
Tror att Lindex har rätt bra bh:ar
Det beror på din storlek, har du lite större så gå till en riktig underklädesaffär så du får nåt som verkligen passar och lyfter bra. Lindex har ju bara till D (iaf om man har 70-75)
Har alltid haft problem då jag har 65F och det har inte blivit bättre nu. Stod i kö till förminskining när jag blev gravid...
Enda vettiga är att inhandla via specialbutik - men det är dyrt!
Mina bröst har växt från 75C till 80E!! (och jag är bara i v.29...) Jag handlade på Lindex en bh från Triumph som kallas "minimizer" det är väldigt tätt vävt tyg som gör att det inte stretchar sig så mycket och hjälper på så sätt till med att hålla brösten uppe. Alla andra behår jag provade fungerade inte, men denna var jättebra! Kostade 399:- tror jag och finns i vitt och svart.
hoppsan, ser på bilden att du kanske rider, ett tips på sportbehå som är alldeles underbar för oss med lite större... är www.hogengard.se första gången jag hittat sportbehå som är riktigt stadig för större byst utan att den är äckelvarm och tät! Vet inte om den börjar på 65 men jag har 70 i vanliga fall och denna passade bäst i 75 (vilket är för stort på alla andra behåar).
Jag tror att det är svårt att beställa på nätet, alla BH:n är olika trots att det står samma storlek i dem. Gick igenom fyra butiker innan jag också hittade "Minimizer" på Triumph där brösten fick plats Är lite oroad för hur det skall bli med amnings-bh särskilt om brösten skall växa ytterligare. Fanns inte någon som passade nu i vecka 22.
Ett tips är att köpa Bravdos bh. Finns i massor av storleker och även då i stora storlekar. Jag beställde från nätet och fick rätt storlek med en gång men det är bara att skicka tillbaka om man inte är nöjd.
Coca cola: var de sköna från bravado? De ser sladdriga ut på bilderna, vill gärna ha nåt stadigt...
Juni 07
Jag bor i min bh från bravado just nu. Jag har för tillfället 85 D och på mig sitter de väldigt bra. Jag beställde M+
Men är de stadiga?
förlåt metafor om jag snor din tråd...
Jag tycker att de är stadiga. Jag märker absolut ingen skillnad i stadga från de bhar jag hade innan jag ammade och som hade byglar och var lite vadderade. Jag tycker att Bravado är betydligt mer stadiga än de amningsbhar som jag har köpt på Kappahl och Lindex.
Minimizers är kanon!
Om du ska ha amningsbh sen kan jag slå ett slag för Abecitas modell Linnéa, finns bl a på www.4mom.se. Tycker det är svårt att hitta bra bh.ar när man har stora bröst.
Använder 70 G själv nu.
hoppsan87, kan man få en bröstförminskning gratis via sjukvården menar du?