• Amanda och Cevins mamma

Min 3 åring har flytningar....

Min lilla tjej har flytningar märkte jag idag.. Hon kissar själv på toan och vi torkar men de e klartd et händer att hon bara reser sig o tar på byxorna oxå MEN är det verkligen normalt att hon som 3 åring ska ha gula flytningar?? Jag har sett det i trosan men idag kikade jag mellan benen på henne när hon skulle bada och det va riktiga flytningar och gula va dom... Det känns inte bra eller är jag bara nojjig? Jag trodde sånt kom i puberteten...

• Svar på tråden Min 3 åring har flytningar....
  • Hemliga 72an

Ring sjukvårdsupplysningen på 1177 och fråga dom. Kanske har hon uvi.

1177??? Är det inte 320 100?? Hon har ju ingen feber eller så?

• Hemliga 72an

Här är det 1177 men kanske annat hos dig. Hade ringt och frågat för det låter inte normalt. Lycka till!

Tack så mkt då ska jag ringa o kolla upp det!

• Hemliga 72an

Hoppas du får ett lugnande svar. Hör gärna av dig när du pratat med dom. Kram

• Greten

Flytningarna KAN bero på att hon har stoppat upp nåt i underlivet... Men som sagt, kolla med sjukvårdsrådgvningen..

Greten hon har inte sopppat upp något, det vet jag för hon är inte alls intresserad av dom partierna Men sjukvårdsupplysningen sa att jag ska ta ett UVI prov imorgon och om det visar neg så blir det odling för streptokoker i nuttan vilket är vanligt på barn....

Svar på tråden Min 3 åring har flytningar....