Tråkiga kvällar!
Hej!
Jag och sambon undrar vad man kan hitta på för roliga saker tillsammans när ungarna har lagt sig?
Vi börjar bli ganska less på att sitta framför tvn varje kväll nu!
Nån som har nå tips?
Hej!
Jag och sambon undrar vad man kan hitta på för roliga saker tillsammans när ungarna har lagt sig?
Vi börjar bli ganska less på att sitta framför tvn varje kväll nu!
Nån som har nå tips?
Ni har ju två barn så såååå tråkigt kan ni väl inte ha det?
Nej, seriöst. Vi brukar typ vila framför TV:n, städa o sånt där kul *s* När vi är i stugan sitter vi när det är varmt ute på altanen, eller ser på TV, eller så sitter sambon o löser korsord och jag broderar eller nåt
Spela musik (alltså instrument)
Sätta ihop bland-CD-sar tillsammans
Planera trädgård
Prata politik och lösa världsproblemen
Vd gjorde ni på kvällarna innan ni hade fått barn?
Vi hann bara bo tillsammans i några månader innan första barnet kom och då gjorde vi samma saker som vi gör nu!
ha sex
Jo visst! Men det är inte alltid man är sugen på sex samtidigt!
Jag känner igen mig, det blir lätt att man bara sätter sig och tittar på tv ihop.
Spela spel eller tv-spel
Pussla
Rita karikatyrer av varann
Ja det vore ju nått men vi har inga roliga spel till tv-spelet bara massa skjutar spel! :0/ Man kanske ska ta och investera i ett pussel då!?
Vi har ett Nintendo Gamecube, och till det finns det spel som är som sällskapsspel, det kan man fördriva ett antal timmar med
Ikväll har vi pusslat i nästan två timmar, jag och min man, det är inte särskilt socialt, vi sitter mest och letar bitar, men vi gör det tillsammans i alla fall
Ok ja till Gamecube finns det massa roliga spel som jag tycker om faktist! Men vi har ju ett XboX 360 finns inga roliga spel till det:0/
Nej, det är därför jag inte köpte ett Xbox, det finns bara en massa "pojkspel"
Men ett Gamecube är inte jättedyrt längre, för den delen, man kan få ett för en ganska billig slant. Inte lika billigt som ett pussel kanske, men rätt så mycket roligare.
Förstår det!
Men det var sambon själv som köpte det så man kan ju inte säga nej;0)
Ja, så klart, är det hans pengar, så väljer han ju ett där han får en massa roliga pangpang-spel