Frösunda assistans
Finns här någon annan än jag som har dåliga erfarenheter av frösudaiss? Jag arbetade som persoling assitent åt försunda min tjänst vat 75% jag skulle inte arbeta mer eftersom jag hade 25% ersättning från fk inga problem sa de vid anställningens början. Jag utbildavårdbiträde hade arbeta inom äldre vården i ca 12 år fick lägsta tim lön 85kr som om jag både skande utbildning + erfraenhet. Flern jag spm råkat utförsamma sak??
Sen sakndes folk jämnt och ständigt vilket innbar att frösunda ringde mig alla mina lediga dagar mer eller mindre tvinga ut mig på jobb lova att få byta arbetspass men fanns aldrig folk!!?
Så de slutde med at min 75% blev 210% så jag var ju tvungen att säga från mig ersättning från fk.
Men jag fick alltid fråga då jag svade nej jag kan inte arbeta mer vill du h jobba? trivs du inte etc??
nej de de handlar jag orkar inte jag mår osv ja helatiden vill du inte jobba blev inkallde till alla cheferna då min chef var på semster ja otrevlig stämmning var de tycker jag.
Slutade med att jag sa upp mig. Men nu ger frösunda mig dåliga refernser säger att jag inte vill arbeta?? vilket inte är sanr samt att jag utbilvigt från arbetspas vilket inte heller stämmer.Är så himmla arg.N¨gon mer än jag som drabbats av frösundas dåliga stil och löngner??